  • Data: 2017-10-05 01:21:07
    Temat: Re: matrycowe sterowanie elektromagnesem ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja steruję zaworami elektromagnetycznymi, mam ich max 96 sztuk, za
    > pomocą rejestrów przesuwnych TPIC6A595. Wygląda to tak, że na każdej PCB
    > mam do 16 zaworów i elektronikę do nich. Do sterowania mam 2xTPIC6A595
    > na każdej płytce i trochę drobiazgu (np LEDy pokazujące stan zaworu).
    > Działa bardzo fajnie. A procesor musi tylko potrafić "wstukać" następny
    > wektor i przepisać do rejestru wyjściowego.

    U mnie stanęło na tym, że każde 10 elektromagnesów i tak ma w pobliżu
    własny moduł (z innych względów), więc w takiej sytuacji nie ma już
    sensu kombinacja matrycowa.

    Czy to będzie bezpośrednie sterowanie z MCU czy z jakiegoś rejestru to
    już w sumie nie ma większej różnicy.

    No ale dzięki wszystkim za uwagi, w razie czego na przyszłość będzie :)