  • Data: 2010-02-09 11:29:51
    Temat: Re: mikrokontroler military/(aero)space 8bit
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-02-2010 o 12:11:21 SM <b...@k...com.pl> napisał(a):

    > "Zwykły" głupi procek z jedną szyną danych i adresową
    > oraz sygnałem HALT czy coś takiego.
    > 3 kości SRAM na zmienne, 3 kości FLASH na program.
    > Pomiędzy nimi pośredniczy FPGA.

    Rewelacja ;-)
    A teraz weź pod uwagę, że konfiguracja FPGA to też RAM i
    prawdopodobieństwo jego przekłamania jest podobne, jak przekłamania RAMu
    przez to FPGA nadzorowanego. CPLD też nie rozwiązuje problemu, z tej
    prostej przyczyny, że jego konfiguracja to prawdopodobnie EEPROM lub Flash
    i "szansa" że się przekłamie jest podobna, jak w przypadku nadzorowanej
    pamięci (zakładając, że są wykonane w tej samej technologii - może się
    okazać, że sama pamięć była bardziej odporna).

    Sorry :-P

    ae