    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
    Date: Sun, 7 Oct 2012 07:48:05 -0500

    news:o7m9x3xmt0fn.n2n0zax6eqwb$.dlg@40tude.net...

    > No to implikacje powinny byc odwrotne :-)

    Implikacje są takie, że nie obchodzi ich wygoda klienta => czyli ile musi
    stać.

    > Poza tym zdrowy rozsadek podpowiada ze jesli _zawsze_ sa kolejki,
    > to trzeba wiecej ludzi.

    A kto powiedział że zawsze są? Poczta jest tu otwarta od 8 do 18...
    Ja nie mogę pójść na pocztę o 10 rano ani o 14 bo pracuję...
    Pewnie jak większość innych ludzi. A więc kolejki są między 16-18.

    > Sa. tylko klient tego nie widzi, bo kolejka sie odwraca.

    Nie rozumiem...

    > Z tym ze:
    > a) oni jednak drozej biora,
    > b) sa nastawieni na zysk, i to widac. Ostanio kurier zostawil
    > przesylke u sasiadow i to bez uzgodnienia ...

    Bo mu sąsiad podpisał. To jest OK - przynajmniej jest w systemie
    kto wziął paczkę. Gorzej jak Ci dostarczą komputerowy monitor tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=PKUDTPbDhnA :-)

    > A oni potem czek do banku, ich bank do mojego banku, moj do ich, ich do
    > nich ...

    Nie jeden czek tylko paczkę 2000 czeków, albo skanują je elektronicznie
    i generują ze skanera już przelewy elektroniczne. Klienta już to nie
    obchodzi.
    Klient wygodnie bez wychodzenia z domu polizał kopertę i wrzucił do
    skrzynki.

    > I to ma byc ten przodujacy kraj, w ktorym nie mozna wymyslec prostszej
    > procedury przez 200 lat ? :-)

    Jakie 200 lat?
    Przodujący zawsze będzie miał do czynienia z pozostałością starszych
    technologii które (jeśli działają dobrze) to nie ma motywacji aby je
    wymieniać ot, tak, dla samego wymieniania, na nowe...
    Ci, co adoptują technologie później mają szansę tego uniknąć.
    W USA posługiwano się czekami gdy w Polsce mało kto miał konto
    w banku i jedyną formą oszczędzania była "książeczka PKO", pamiętasz?
    http://mlodelata.pl/eksponat/1900/pko_ksiazeczka_osz
    czednosciowa
    Czy mogłeś komuś z tej książeczki wysłać pieniądze w 79 roku?
    Przelewem, czekiem, czymkolwiek? Poczytaj sobie o historii systemu
    czekowych płatności w USA, bardzo ciekawy kawałek historii:
    http://www.frbatlanta.org/filelegacydocs/er08no4_Qui
    nnRoberds.pdf