  • 1. Data: 2012-09-26 23:18:38
    Temat: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Wprowadzenie na rynek iPhone 5 oznacza ze po raz kolejny Apple jest liderem
    we wprowadzaniu nowego standardu kart SIM. Tym razem 'nano SIM'.

    Wbrew temu co podaja niektóre niedoinformowane media, i przy tym typie
    karty można sobie poradzić w domu nożyczkami gdy się nie ma z jakichś
    powodów oryginalnej karty SIM od operatora komórkowego.

    http://www.redmondpie.com/how-to-convert-micro-sim-t
    o-nano-sim-for-iphone-5/

    Tu jest fajny artykół na ten temat i mimo, że po angielsku to nieznający
    tego języka będą mogli pobrac pdf'a z diagramami obrazującymi gdzie należy
    dokonać cięć :)

  • 2. Data: 2012-09-26 23:49:31
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Tu jest fajny *artykół* na ten temat i mimo, że po angielsku
    > to nieznający tego języka

    i nie znający swojego... Chyba, że polski jest już dla ciebie językiem
    obcym.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-09-27 00:48:51
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > i nie znający swojego... Chyba, że polski jest już dla ciebie językiem obcym.

    Dzięki za poprawę ortografa.

    A co do rzekomej nieznajomości języka na podstawie jednego ortografa raz na
    150-200 wypowiedzi po polsku to chyba jakas anty-pszemolowa histeria przez
    Ciebie przemawia...

  • 4. Data: 2012-09-27 08:33:36
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > i nie znający swojego... Chyba, że polski jest już dla ciebie językiem obcym.

    http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516
    Glupis, DzejAr.

    AK

  • 5. Data: 2012-09-27 08:59:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > karty można sobie poradzić w domu nożyczkami gdy się nie ma z jakichś
    > powodów oryginalnej karty SIM od operatora komórkowego.

    tylko powstaje pytanie po kiego diabła wprowadzać jeszcze mniejsze simy...

  • 6. Data: 2012-09-27 09:30:32
    Temat: Re: [OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej" napisał:

    > http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516

    "UWAGA: Podane zasady [...] są oparte na uchwale Rady Języka Polskiego
    przy Prezydium PAN z dnia 9 grudnia 1997 r."

    > Glupis, DzejAr.

    Opinia gówniarzerii wychowanej na współczesnych komiksach ani mnie
    grzębi, ani zieje.

    JoteR

  • 7. Data: 2012-09-27 09:45:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > tego języka będą mogli pobrac pdf'a z diagramami obrazującymi gdzie należy

    A jak mi się nano znudzi to jak wrócę do starej karty ?? :)

  • 8. Data: 2012-09-27 09:46:30
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > tylko powstaje pytanie po kiego diabła wprowadzać jeszcze mniejsze simy...

    Po to, żeby wyznawcy religii a, mogli używać argumentu, że ich guru "jest
    liderem we wprowadzaniu nowego standardu".
    No i żeby przypadkiem nie chcieli wrócić do starego sprzętu... ;-) Muszą
    palić za sobą mosty, w sektach to standardowy trik mający utrzymać
    wyznawców... ;-)

  • 9. Data: 2012-09-27 10:03:25
    Od: atm <...@v...pl>

    > A jak mi się nano znudzi to jak wrócę do starej karty ?? :)

    No jak to jak? Za pomoca kompletu przejsciowek, przelotek i takich tam.
    Najlepiej z logo Apple.

  • 10. Data: 2012-09-27 10:19:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > No jak to jak? Za pomoca kompletu przejsciowek, przelotek i takich tam.
    > Najlepiej z logo Apple.

    Jak masz 3 różne telefony to przejebane :)