    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
    Date: Sun, 7 Oct 2012 15:18:05 +0200
    <k4q28t$7gg$1@dont-email.me> <o7m9x3xmt0fn.n2n0zax6eqwb$.dlg@40tude.net>
    <k4rtm7$7ir$1@dont-email.me>

    Dnia Sun, 7 Oct 2012 07:48:05 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Implikacje są takie, że nie obchodzi ich wygoda klienta => czyli ile musi
    > stać.

    > A kto powiedział że zawsze są? Poczta jest tu otwarta od 8 do 18...

    Moja jest otwarta od 12-19, a co drugi dzien 8-16 czy jakos tak.

    > Ja nie mogę pójść na pocztę o 10 rano ani o 14 bo pracuję...
    > Pewnie jak większość innych ludzi. A więc kolejki są między 16-18.

    Kiedy bym nie zajrzal, to kolejki.

    > Nie rozumiem...

    Nie stoisz w kolejce, ale trafiles do kolejki kuriera. Obsluzy cie jak jemu
    bedzie wygodniej.

    > Bo mu sąsiad podpisał. To jest OK - przynajmniej jest w systemie
    > kto wziął paczkę.

    A jest ? wylegitymowal sasiada ?

    Nie zadzwonil i nie zapytal sie czy moze. Moze mi potem sasiad pretensje
    czyni ze wykorzystuje go za przechowalnie, moze paczki mi rozpakowuje, moze
    nie mam ochoty zeby wiedzial co w seksszopie zamowilem, moze mialem ochote
    pobawic sie wieczorem nowymi zabawkami, a sasiada nie ma, albo wyjechal na
    dwa dni ...

    > Gorzej jak Ci dostarczą komputerowy monitor tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=PKUDTPbDhnA :-)

    Bo ja wiem ... jesli dotrze nieuszkodzony :-)
    A przeciez musi zniesc podroz przez sztormy :-)

    > Nie jeden czek tylko paczkę 2000 czeków,

    No, ale juz miedzy bankami trzeba podzielic.

    > Jakie 200 lat?

    A od ilu lat macie tam banki i czeki ? :-)

    > W USA posługiwano się czekami gdy w Polsce mało kto miał konto
    > w banku i jedyną formą oszczędzania była "książeczka PKO", pamiętasz?
    > http://mlodelata.pl/eksponat/1900/pko_ksiazeczka_osz
    czednosciowa
    > Czy mogłeś komuś z tej książeczki wysłać pieniądze w 79 roku?

    Tak bez wizyty na poczcie to chyba nie. Ale przelac na te ksiazeczke mozna
    bylo. Poza tym mielismy tez konta w banku i ksiazeczki czekowe ... no moze
    nieliczni mieli.

    I dopiero potem sie to wszystko cofnelo, bo sie czeki w Polsce nie
    sprawdzily kompletnie :-)

    J.