    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: mini jack - jaki i gdzie?
    Date: Tue, 13 Nov 2012 20:56:27 +0100

    Tue, 13 Nov 2012 10:01:24 +0100 "Bartek"
    <N...@p...fm> napisał:

    >Mam sluchawki porta pro w ktorych jakiś czas temu urwalem wtyk.
    >ale w sklepie okolicznym mają tylko dosć spore, metalowe, tradycyjne Jacki.
    >czy możecie mi wskazać, konkretny produkt, w konkretnej firmie, jaki mogę
    >zamówić i być zniego zadowolonym?

    Ale nikt nie wie jakiego tam masz Jacka. Występują one w trzech
    rozmiarach - 2,5mm, 3,5mm, 6,35mm. Typowe są trójstykowe, ale jeżeli
    to słuchawki do jakiegoś telefonu cy cuś to mogą być czterostykowe
    itp. Mówisz że mały znaczy co? Małe złącze (2,5mm) czy mała obudowa?

    Szukaj złącz firm np. Neutrik, Nakamichi, AMP - są zrobione bez
    porównania solidniej od tego chińskiego szajsu który jest w sklepach
    elektronicznych, Można je dostać w sklepach muzycznych i na Allegro.