  • 1. Data: 2012-11-13 10:01:24
    Temat: mini jack - jaki i gdzie?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witajcie,

    przepraszam - nie znam katalogow i firm gdzie się za tym rozglądnąć, a już
    tym bardziej nie mam namacalnego doświadczenia przydatnego w tej sytuacji.

    Mam sluchawki porta pro w ktorych jakiś czas temu urwalem wtyk.

    chciał bym je przywrocic do zycia,
    ale w sklepie okolicznym mają tylko dosć spore, metalowe, tradycyjne Jacki.

    czy możecie mi wskazać, konkretny produkt, w konkretnej firmie, jaki mogę
    zamówić i być zniego zadowolonym?
    zależy mi na dobrej jakości produktu i na stosunkowo małym rozmiarze - jeśli
    są kątowe to chętnie.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-11-13 20:56:27
    Temat: Re: mini jack - jaki i gdzie?
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 13 Nov 2012 10:01:24 +0100 "Bartek"
    <N...@p...fm> napisał:

> [...]
    >czy możecie mi wskazać, konkretny produkt, w konkretnej firmie, jaki mogę

    Ale nikt nie wie jakiego tam masz Jacka. Występują one w trzech
    rozmiarach - 2,5mm, 3,5mm, 6,35mm. Typowe są trójstykowe, ale jeżeli
    to słuchawki do jakiegoś telefonu cy cuś to mogą być czterostykowe
    itp. Mówisz że mały znaczy co? Małe złącze (2,5mm) czy mała obudowa?

    Szukaj złącz firm np. Neutrik, Nakamichi, AMP - są zrobione bez
    porównania solidniej od tego chińskiego szajsu który jest w sklepach
    elektronicznych, Można je dostać w sklepach muzycznych i na Allegro.

  • 3. Data: 2012-11-13 21:33:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan __Maciek napisał:

    > Ale nikt nie wie jakiego tam masz Jacka. Występują one w trzech
    > rozmiarach - 2,5mm, 3,5mm, 6,35mm.

    Te ćwierćcalowe (6,35mm) nie nazywaja się "mini jack", to wiem na pewno.
    Na te 2,5mm też najczęściej mówi się "micro jack". Więc bez przesady
    z tym "nikt nie wie".

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2012-11-14 13:29:46
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Te ćwierćcalowe (6,35mm) nie nazywaja się "mini jack", to wiem na pewno.
    > Na te 2,5mm też najczęściej mówi się "micro jack". Więc bez przesady
    > z tym "nikt nie wie".

    dokładnie tak sądziłem że zostanie to odebrane, tym bardziej że raczej
    rozmawiam z osobami "w temacie" siedzącymi:)

    chodzi o wtyk 3.5 mm, łamany lub prosty, niewielkich rozmiarów. to
    przenośne słuchawki, dlatego nie chciał bym by obudowa jacka była 5
    centymetrowa.

    słuchawki to koss porta pro. tradycyjne, zwykle, znane sluchawki.

    jacki jakie mam pod ręką to najtansze zwykle średnio wykonane i dość spore
    produkty.

    --
    Pozdrawiam, bartek

  • 5. Data: 2012-11-15 00:41:35
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Mam sluchawki porta pro w ktorych jakiś czas temu urwalem wtyk.
    >
    > chciał bym je przywrocic do zycia,

    Urwany wtyk obrać z plastiku, dolutować przewody, założyć 2cm koszulki
    termokurczliwej czarnej 4/2 na to 1,5cm czarnej 8/2. Kilka sekund po
    obkurczeniu jest na decyzję czy ma być prosty czy kątowy.