  • Data: 2016-06-27 13:10:11
    Temat: Re: miniaturyzacja ;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Chodzi ci o to, że "drukarka 3D" nalewa? To NAPAWARKA byłoby odpowiednim
    > terminem.

    Niestety termin już zarezerwowany (w branży włókienniczej), a samo
    napawanie, jako proces technologiczny, ma bardziej konkretne znaczenie
    (w branży metalowej). Mogę sobie łatwo wyobrazić, że różnie drukarki
    3D mogą i będą mogły w przyszłości stosować wiele rozmaitych technik
    druku (tak jak zwykłe drukarki a to kłuja igłami, a to plują tuszem,
    a to znowu naparzają elektostatycznie tonerem).

    --
    Jarek