  • Data: 2005-03-24 08:00:24
    Temat: Re: młodociany hosting
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 22 Mar 2005 18:35:19 +0000 (UTC), użyszkodnik Lukasz Trabinski
    <l...@t...net> napisał:

    > Właściwie nie mam w zwyczaju przerzucać się linkami, ale zrobię tutaj
    > wyjątek. Wyjątkowo dobry artykuł, rzec można by, że traktujacy o
    > problemach polskiego internetu i przewijających się tu wątkach o znikających
    > domenach, telefonach z yahoo/google itd. :)

    jak dla mnie autor w/w artykulu promuje poglad "fajnie by bylo gdyby
    wszyscy byli piekni, mlodzi i bogaci" potepiajac tych ktorzy swiadcza
    uslugi hostingowe bez prowadzenia dzialalnosci gospodarczej.

    Internet to wole medium i oby takim pozostał, nie ma obowiazku
    sprzedawania jak i kupowania hostingów za 5zł, zaś powodzenia życze
    tym ktorzy uważają ze da się wytepić tych co oferują w Sieci uslugi
    bez prowadzenia dzialalnosci gospodarczej. Szanse sa mniej wiecej
    takie jak zabrac prawo jazdy tym ktorzy przekraczaja dozwoloną
    przedkość bo przeciez oni tez łamią jakies prawo.

    Niestety zło tkwi jak zwykle na górze, wśród naszych ustawodawców
    którzy utrudniają prowadzenia działalności gospodarczej wlepiając
    obowiązek płacenia ZUSu w stałej wysokości niezaleznie od tego czy
    firma przynosi straty czy zyski. W takim układzie pryszczaty
    liniuxiarz (dajmy na to pełnoletni) nie założy dzialalnosci aby
    dorobić 200zł do kieszonkowego gdyz kosztowałoby go prawie 1000zł za
    miesiąc czyli byłby kilka setek miesięcznie do tyłu.

    --
    futszaK
    601061867