  • 1. Data: 2004-02-01 12:34:30
    Temat: modem i Dialog ADSL
    Od: "MK" <t...@t...pl>

    Korzystam od jakiegos miesiaca z uslugi 1MB/256Kb.
    Srednio raz w tygodniu (najczesciej w niedziele :)
    polacznie adsl jest zawieszane. Nie pomaga zadne if down ethx
    czy restarty serwera. Tylko reset zasilania modemu przywraca polacznie.
    Domyslam sie, ze moze to byc wina softu w modemie,
    ale czy ktos z Was spotkal sie juz z podobnym problemem?
    Pozdrowka
    Milosz

  • 2. Data: 2004-02-01 12:45:13
    Temat: Re: modem i Dialog ADSL
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    MK napisał(a):

    > Srednio raz w tygodniu (najczesciej w niedziele :)

    Pewnie do kościoła nie chodzisz... :P

    NTG. --> alt.pl.telefonia.dialog

    januszek

  • 3. Data: 2004-02-01 12:58:07
    Od: "MK" <t...@t...pl>

    > NTG. --> alt.pl.telefonia.dialog
    >
    > januszek

    OK, byc moze

  • 4. Data: 2004-02-01 16:38:23
    Od: " " <a...@g...pl>

    NTG. --> alt.pl.telefonia.dialog
    jak znaleźć tę grupę? wyszukiwarka ją pokazuje, ale nie ma tam żadnych postów

  • 5. Data: 2004-02-01 17:14:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik a...@g...pl napisał:

    > NTG. --> alt.pl.telefonia.dialog
    > jak znaleźć tę grupę? wyszukiwarka ją pokazuje, ale nie ma tam żadnych postów

    Z całą pewnością są posty
    --
    Olek ================= Registered Linux User #239406
    Jeśli piszesz prywatnie wytnij SPAMFE z adresu email

  • 6. Data: 2004-02-02 08:51:59
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Olek" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Z całą pewnością są posty

    Chyba news://news.dialog.net.pl/alt.pl.telefonia.dialog :)
    On uzywa DSL-a dialogu :)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-02-02 14:29:36
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 04-02-02 09:51, internauta Krzysztof Cynarski napisał :

    > Chyba news://news.dialog.net.pl/alt.pl.telefonia.dialog :)
    > On uzywa DSL-a dialogu :)

    Oj, chyba nie ;)
    Odpisywałem bezpośredniemu przedpiścy, pytającemu gdzie znaleźć posty na
    a.p.t.dialog, który ma w nagłówku:
    --
    Olek

  • 8. Data: 2004-02-02 17:01:10
    Od: FINCH <b...@c...zieba.info>

    Użytkownik MK napisał:

    > Korzystam od jakiegos miesiaca z uslugi 1MB/256Kb.
    > Srednio raz w tygodniu (najczesciej w niedziele :)
    > polacznie adsl jest zawieszane.

    Potwierdzam niestety . Napewno raz w tygodniu i zawsze wypada w piątek
    sobotę lub niedziele :).

    Jak widać każda nowa technologia musi przejść testy na klientach ;)
    --
    FINCH