  • 1. Data: 2010-03-18 06:54:38
    Temat: moto morini ktos to ujezdzal
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    dawno zapomniana marka, ktos cos wie o tych motocyklach?

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2010-03-18 07:06:49
    Temat: Re: moto morini ktos to ujezdzal
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-18 07:54, Michał V-R pisze:
    > dawno zapomniana marka, ktos cos wie o tych motocyklach?

    U nas może zapomniana,we Włoszech da się spotkać,starą 350ką kiedyś się
    przejechałem,nowych nie widziałem na oczy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-03-18 07:48:55
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Michał V-R pisze:
    > dawno zapomniana marka, ktos cos wie o tych motocyklach?

    Kumpel lata temu mial cos takiego. Mial swiety spokoj bo nikt go nie
    meczyl "daj sie karnac". powod byl prosty - biegi byly po prawej
    stronie a hamulec tylny po lewej:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 4. Data: 2010-03-18 20:25:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-18 08:48, Qlfon pisze:

    > Kumpel lata temu mial cos takiego. Mial swiety spokoj bo nikt go nie
    > meczyl "daj sie karnac". powod byl prosty - biegi byly po prawej stronie
    > a hamulec tylny po lewej:)

    Te vhyba akurat maja normalne, tak mnie tchnelo zapytan o to, bo jak
    stronke sobie ogladalem, to mialem nadzieje sie czegos wiecej
    dowiedziec. http://www.motomorini.com/web/#?id=moto&
    aha a w czechach importer jest

    Michał V-R
    gg 9409047