  • 1. Data: 2009-06-07 14:32:58
    Temat: motocykl turystyk/miejski z szyba
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Poszukuje motocykla ktorym moglbym posmigac w miescie, od czasu do
    czasu poleciec gdzies dalej do 200 km. Zalezy mi aby dosc dobrze oslanial od
    wiatru (ala Varadero, Transalp). Czy moglibyscie polecic, co tego pokroju?
    Michal;

  • 2. Data: 2009-06-07 15:11:17
    Temat: Re: motocykl turystyk/miejski z szyba
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "mzmich88" <U...@p...fm> wrote
> [...]
    > czasu poleciec gdzies dalej do 200 km. Zalezy mi aby dosc dobrze oslanial
    > od wiatru (ala Varadero, Transalp). Czy moglibyscie polecic, co tego

    To moze Transalp albo varadero?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-06-07 16:29:55
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

    > To moze Transalp albo varadero?

    Taaa, Varadero jest wprost stworzone do miasta..
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2009-06-07 17:05:59
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 07 Jun 2009 18:29:55 +0200, Hinek <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    [...]
    > Taaa, Varadero jest wprost stworzone do miasta..

    Varadero 125 wydaje mi się być niezłym do miasta. Chociaż może być
    trochę za słabe na przelotówki ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 5. Data: 2009-06-07 17:07:17
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote
    > Taaa, Varadero jest wprost stworzone do miasta..

    Niby czemu nie? Dziury, tory tramwajowe i inne zasadzki
    miejsko drogowe wybiera ok, jakis strasznie szeroki nie jest,
    na pewno bardziej do miasta niz w teren.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-06-07 17:26:14
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał

    > na pewno bardziej do miasta niz w teren.

    No to sprobuj poprzeciskac sie tym w korkach :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2009-06-07 17:31:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Hinek pisze:

    > No to sprobuj poprzeciskac sie tym w korkach :)

    Nie wolno sie przeciskac w korkach

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 8. Data: 2009-06-07 17:53:04
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu poleciec gdzies dalej do 200 km. Zalezy mi aby dosc dobrze oslanial
    > od wiatru (ala Varadero, Transalp). Czy moglibyscie polecic, co tego

    honda deauville
    mam, jeżdze po wawie w korach do pracy i dla mnie luzik.

    pozdrawiam
    Pink

  • 9. Data: 2009-06-07 18:01:32
    Od: kocyk <k...@Z...pl>