  • From: Neas <n...@u...neas.ws>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: moze to nie 'problem' PL internetu, ale...
    Date: Sun, 11 Jul 2004 00:12:35 GMT

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> pisze:

    >Co widzisz pozytywnego w namawianiu ludzi do przesyłania dużych plików
    >pocztą

    Jeśli nie ma sensownej alternatywy, to co proponujesz? Wysłanie
    pliku pocztą jest chyba najłatwiejsze. Ja też bym chętnie
    widział świetnie wyedukowanych userów którzy wysyłają tylko maile
    tekstowe, nie siedzą na czatach itd., ale przecież to utopia.

    >czy do spamowania znajomych i grupy dyskusyjne "radosną nowiną"?

    Pozytywnego? Nic, ale od dawna mnie to już nie złości.

    >Gdzie masz zwrócenie uwagi na przykłady? Bo ja zobaczyłem tylko
    >przeklejony fragment reklamowego maila rozesłanego do użytkowników konta
    >przez jego dostawcę.

    Jeśli dobrze Cię zrozumiałem - także uważam, że wypadałoby
    skomentować w pierwszym mailu, odnieść się do czegoś, a nie po
    prostu przekleić. Ale to już szczegóły, po co się tak denerwować?
    Myśląc bardziej pozytywnie, można to potraktować jako
    zaproszenie do dyskusji na dany temat. ;>

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org