  • 1. Data: 2004-07-10 08:01:48
    Temat: moze to nie 'problem' PL internetu, ale...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Home.pl powiekszyl skrzynki pocztowe z 100MB do 200MB
    (dotychczasowym i nowym klientom), Home.Pro do 500MB
    i troche kosmetyczne rzeczy sie zmienily (panele www, etc.)
    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-07-10 08:17:43
    Temat: Re: moze to nie 'problem' PL internetu, ale...
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w artykule
    <news:cco81g$bec$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Home.pl powiekszyl skrzynki pocztowe z 100MB do 200MB
    > (dotychczasowym i nowym klientom), Home.Pro do 500MB
    > i troche kosmetyczne rzeczy sie zmienily (panele www, etc.)

    Interia powiększyła do 100 MB, O2 do 250 MB... i co z tego? Płacą Ci za
    reklamę?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 3. Data: 2004-07-10 08:38:23
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    "Re: moze to nie 'problem' PL internetu, ale..."
    ale... co??
    Jakas komercyjna firma cos tam zmienila na serwerach i uslugach
    (platnych) a Ty piszesz o tym na TEJ grupie....
    To moze ja tez zareklamuje swoje uslugi tu?

    NTG NTG NTG
    az mnie swierzbi Twoj adres

  • 4. Data: 2004-07-10 13:31:02
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako MarcinS <M...@S...pl> w artykule
    <news:40EFAAFF.56BA0719@Sos.pl> pisze:

    > NTG NTG NTG
    > az mnie swierzbi Twoj adres

    To tym bardziej NTG. Przenieś się wreszcie na pl.sci.medycyna, może tam
    znają jakieś lekarstwo na wakacyjną głupawkę.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 5. Data: 2004-07-10 16:39:15
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> zapodał(a):

    > Interia powiększyła do 100 MB, O2 do 250 MB... i co z tego? Płacą Ci za
    > reklamę?

    Marudzisz Andrzeju... To po prostu sygnał jak konkurencja działa
    na rynku... Interia w stacjach radiowych śmiesznie się chwali
    swoimi 'wielkimi' (czy tam nawet gigantycznymi) skrzynkami 100MB,
    widać że inne firmy też reagują.
    "Problemy Polskiego Internetu" - nie oznacza, że tylko rzeczy
    do płaczu w stylu: "buuu, a traceroute z X do Y idzie przez Szwecję- nic
    nie będzie już takie samo..." -to, że informuję o polepszeniu usług
    przez znaną na PL rynku firmę nie oznacza, że ktoś mi za to płaci.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-07-10 16:41:33
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    MarcinS <M...@S...pl> zapodał(a):
> [...]
    > (platnych) a Ty piszesz o tym na TEJ grupie....
    > To moze ja tez zareklamuje swoje uslugi tu?

    1/ cytuj normalnie
    2/ nie wiesz do końca, co piszesz

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-07-10 18:31:38
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> pisze:

    >To tym bardziej NTG. Przenieś się wreszcie na pl.sci.medycyna, może tam
    >znają jakieś lekarstwo na wakacyjną głupawkę.

    Przesadzasz.

    Problemem nie jest oczywiście systematyczne zwiększanie
    objętości skrzynek e-mail, także dla obecnych użytkowników (z tego co
    pamiętam 20->25->50->100->200MB). Jest nim jednak dokładnie
    odwrotne zachowanie wielu providerów, którzy niejednokrotnie
    sprzedają trochę kont, a potem znikają z rynku lub obniżają
    drastycznie poziom swoich usług. Warto więc moim zdaniem od czasu do
    czasu zwrócić uwagę na pozytywne przykłady.

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org

  • 8. Data: 2004-07-10 19:33:09
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:ccp6bo$i11$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> zapodał(a):

    > Marudzisz Andrzeju...

    [...ciach komentarze...]

    Wydaje Ci się. Wysłałeś na grupę reklamę, a dopiero po zwróceniu Ci uwagi
    raczyłeś wymyślić jakiś komentarz jako usprawiedliwienie.

    > -to, że informuję o polepszeniu usług
    > przez znaną na PL rynku firmę nie oznacza, że ktoś mi za to płaci.

    Jeśli nie chodzi o pieniądze, to o charakterystyczne dla spamerów
    przekonanie o misji dziejowej albo o fanatyczną żarliwość neofity. Tak czy
    inaczej, zalatuje to kursem marketingu bezpośredniego.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 9. Data: 2004-07-10 19:42:52
    Od: Krzysztof Sawicki <k...@p...pl.pulapka.invalid>

    *Neas*:

    > Problemem nie jest oczywiście systematyczne zwiększanie
    > objętości skrzynek e-mail, także dla obecnych użytkowników (z tego co
    > pamiętam 20->25->50->100->200MB).

    Ja bym jednak powiedział, że to zwiększanie jest "problemogenne". Dzisiaj
    widziałem list z tlen.pl, w którym widać:

    "2) Możesz również wysyłać do znajomych pliki MP3 (dzięki podniesieniu
    limitu wielkości załączników do 20 MB)."

    Czy to nie jest uczenie złych nawyków?

    --
    [Krzysztof Sawicki ksawicki(a)post.pl http://www.antylameriada.boo.pl/]
    [GSM 011000000000011000001000000000000111 JID: ksawicki(a)jabberpl.org]

  • 10. Data: 2004-07-10 19:53:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> zapodał(a):

    > [...ciach komentarze...]
    > Wydaje Ci się. Wysłałeś na grupę reklamę, a dopiero po zwróceniu Ci uwagi
    > raczyłeś wymyślić jakiś komentarz jako usprawiedliwienie.

    Hmmmm.... jak ktoś napisze po 15stym lipca:
    "zmiana taryf Polpak FrameRelay/ATM", to też tak odpiszesz?

    > Jeśli nie chodzi o pieniądze, to o charakterystyczne dla spamerów
    > przekonanie o misji dziejowej albo o fanatyczną żarliwość neofity. Tak czy
    > inaczej, zalatuje to kursem marketingu bezpośredniego.

    oooojjj - tutaj już byś pomylił pojęcia: "kurs" i "efektywne
    wykorzystanie nabytej wiedzy marketingu bezpośredniego".
    Faktem jest jednak, że masz jakąś manię prześladowczą: wszędzie
    widzisz spamerów? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl