  • From: Marek <n...@p...adresu.mail>
    Subject: Re: mux1 od 15.12.2011
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: Wed, 31 Aug 2011 23:48:18 +0100

    Cześć Rafi
    Sat, 27 Aug 2011 09:35:58 +0200 w <news:j3a6ns$fnd$1@news.onet.pl>
    napisałeś:

    > Wyłania nam się taka zależność że im więcej kanałów na dvb-t tym
    > bardziej będą tracić platformy satelitarne i telewizje kablowe.

    Hej,
    możliwe, że komercyjne telewizje poszerzą ofertę. Mieszkam w UK i tu
    płatna platforma Sky ma ponad 10mln abonentów, mimo, że jest cała masa
    kanałów DVB-T i sporo freesat, w tym kilka bezpłatnych HD.
    Magnesem może być to, co dotychczas - kanały tematyczne, sport, filmy i
    popularnonaukowe ale też (tak ma sky) darmowy internet w podstawowej
    wersji (2Mb/s i limit sciagania 2GB) i bezpłatny abonament
    telefononiczny dla każdego klienta płacącego choćby najtanszy abonament
    TV.
    Do tego darmowy tuner sat. Za HD jest extra 10 funtów w abonamencie, ale
    też tuner jest z dużym dyskiem (chyba 1TB).

    Abonament na publiczną BBC też jest, jakieś 17 funtów miesięcznie i
    raczej nie ma szans na uniknięcie go - wyszukiwaniem 'nielegalnych'
    odbiorców zajmują się prywatne, bardzo skuteczne firmy. Często widywałem
    ich 'reklamę': znajdź nas, zanim my znajdziemy ciebie. ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek