  • 1. Data: 2011-08-20 11:35:04
    Temat: mux1 od 15.12.2011
    Od: a...@p...pl

    http://satkurier.pl/news/68193/harmonogram-uruchomie
    n-mux-1.html

    od 15.12.2011 w kilku osrodkach (tych co kiedys byly....) a dla calej
    reszty (prawie) od 06.2012 - tak na Euro 2012 aby odtrabic sukcesy.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-08-20 11:41:39
    Temat: Re: mux1 od 15.12.2011
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > http://satkurier.pl/news/68193/harmonogram-uruchomie
    n-mux-1.html

    > od 15.12.2011 w kilku osrodkach (tych co kiedys byly....)

    Nie we wszystkich.
    W Sremie nie rusza.

    Inna sprawa, ze w mux-1 nie ma nic co by wygladalo na jakakolwiek wartosc
    dodana, w stosunku do tego co juz jest w innych muxach, albo fta z satelity.
    Wiec nie bardzo jest sie czym podniecac.

  • 3. Data: 2011-08-20 16:38:08
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomosci:j2o6h5$eeb$...@n...onet.pl,
    Cavallino <c...@k...pl> nastukal:

> [...]
    > wartosc dodana, w stosunku do tego co juz jest w innych muxach, albo
    > fta z satelity. Wiec nie bardzo jest sie czym podniecac.

    dokladnie tak, polo tv to juz mega pomylka, ale cóz bedziemy nadawac i to
    padlo.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-08-20 16:45:41
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 20 Aug 2011 13:41:39 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    n-mux-1.html

    >Nie we wszystkich.
    >W Sremie nie rusza.

    bo jest mux3 i tam jest TVP - wiec az takiego bolu nie bedzie.

    >Wiec nie bardzo jest sie czym podniecac.

    a kto tu sie podnieca?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-08-20 17:27:08
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > wygladalo na jakakolwiek
    > wartosc dodana, w stosunku do tego co juz jest w innych muxach, albo
    > fta z satelity. Wiec nie bardzo jest sie czym podniecac.

    Chodza plotki, ze bedzie kanal HD na okolicznosc Euro2012, wiec
    moze juz zostanie.

    p.

  • 6. Data: 2011-08-20 17:36:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Inna sprawa, ze w mux-1 nie ma nic co by wygladalo na jakakolwiek
    > wartosc dodana, w stosunku do tego co juz jest w innych muxach, albo fta
    > z satelity.

    ATM Rozrywka TV i U-TV - tego chyba jeszcze nie ma nigdzie.
    Co do TVP, to jest owszem w MUX3, ale AFAIR MUX1 ma mieć większe moce
    nadajników niż MUX3, co powinno zapewnić większy zasięg.

  • 7. Data: 2011-08-20 19:09:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j2orbb$qio$3@polsl.pl...
> [...]
    > z satelity.

    >ATM Rozrywka TV i U-TV - tego chyba jeszcze nie ma nigdzie.

    Masz jakieś złudzenia, że to warto będzie oglądać?

  • 8. Data: 2011-08-21 06:40:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Masz jakieś złudzenia, że to warto będzie oglądać?

    To, czy warto oglądać, i to, czy ktoś to nadaje, to niezupełnie to samo ;-)

  • 9. Data: 2011-08-21 07:21:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j2q99i$rit$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Masz jakieś złudzenia, że to warto będzie oglądać?

    >To, czy warto oglądać, i to, czy ktoś to nadaje, to niezupełnie to samo ;-)

    Jasne, tylko poprzez "brak wartości dodanej" pisałem właśnie o czymś co
    warto będzie obejrzeć choć od czasu do czasu.

  • 10. Data: 2011-08-22 13:14:09
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-08-20 13:41, Cavallino pisze:
> [...]
    > z satelity.
    > Wiec nie bardzo jest sie czym podniecac.

    Jak by dvb-t miało atrakcyjne kanały to kto by kupował Cyfrowy Polsat,
    N, Cyfrę + ?