  • 21. Data: 2013-07-26 00:46:54
    Temat: Re: na biegu - tak ma być?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@h...org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To też ale nie zawsze jest ten krawężnik.

    Wyobraż sobie, ze jak go mnie, to wtedy równiez mozna skrecic tak, aby w
    razie czego samochód stoczył sie w sposób powodujący mniejsze
    niebezpieczenstwo.
    Ale...
    masz racje. Jak nie ma krawęznika, to nie skrecamy kół do kraweznika...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 22. Data: 2013-07-26 00:46:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-26 00:34, k...@g...com pisze:

    > To nie ja mam coś komuś mówić tylko chciałbym się dowiedzieć co może się uszkodzić
    w takiej sytuacji.

    Otóż Mazda w swoich "dizelkach" tak skonstruowała napinacz rozrządu, że
    po przekręceniu wału "do tyłu" napinacz się luzuje i to dość mocno,
    wówczas strzał rozrusznikiem i rozrząd poszedł kilka zębów poza znaki :)

    Lewis

  • 23. Data: 2013-07-26 00:48:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-26 00:44, RadoslawF pisze:

    > A jesteś tego absolutnie pewny ? A co zrobi tylne koło jak
    > ten przód będzie chciał wyjechać na drogę ? Nie oprze się
    > przypadkiem o krawężnik ?

    Zawsze parkujesz tak, że tylne koło stoi idealnie przy krawężniku i nie
    pozwoli na odjazd przodu nawet na 5cm?

    Lewis

  • 24. Data: 2013-07-26 00:50:14
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 00:44:56 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > A jesteś tego absolutnie pewny ? A co zrobi tylne koło jak
    >
    > ten przód będzie chciał wyjechać na drogę ? Nie oprze się
    >
    > przypadkiem o krawężnik ?
    >

    > Pozdrawiam

    Oprze się jak pół samochodu wyjedzie. Jasne że się oprze. Każde koło w końcu o coś
    się oprze. Koła tak mają.

  • 25. Data: 2013-07-26 00:58:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-26 00:46, Budzik pisze:

    > Twój wykład pokazuje jak prosta sprawe można zagmatwac.
    > Chyba kazdy rozumie, w ktora strone trzeba skrecic koła aby w razie
    > ruszenia samochód oparł sie o kraweżnik. Nie jest to jakas wyższa
    > matematyka...

    Wytłumacz kobiecie co to spalony...

    Lewis

  • 26. Data: 2013-07-26 01:04:12
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 00:46:59 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:

> [...]
    >
    > po przekręceniu wału "do tyłu" napinacz się luzuje i to dość mocno,
    >
    > wówczas strzał rozrusznikiem i rozrząd poszedł kilka zębów poza znaki :)

    A w Japonii gór nie ma i tego nie sprawdzili. Pierdolisz jak potłuczony.

  • 27. Data: 2013-07-26 01:15:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Zamieniam się w słuch co może się uszkodzić kiedy na jedynce samochód porusza się z
    prędkością 2 centymetry na minutę do tyłu.
    Prędkość nie ma tu znaczenia.
    Mi na przykład mechanik uszkodził pompę wtryskową, z tym że on kręcił
    sobie wałem korbowym w prawo i w lewo.

    > Ty jebnięty jesteś z urodzenia czy to nabyte?
    Nabyte. Od czasu gdy się pojawiłeś na grupach.

  • 28. Data: 2013-07-26 01:45:50
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 01:15:15 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    >
    > sobie wałem korbowym w prawo i w lewo.

    > Nabyte. Od czasu gdy się pojawiłeś na grupach.

    Co, wszyscy łącznie z lekarzem Cie okłamywali? Dobrze że się pojawiłem to w końcu się
    dowiedziałaś. Nie mi a mnie. Bo to niedobra pompa była.

  • 29. Data: 2013-07-26 07:26:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 26 Jul 2013 00:58:48 +0200, Lewis

    > Wytłumacz kobiecie co to spalony...

    Moja żona załapała, a nawet nie jest kibicem. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2013-07-26 08:33:13

    W dniu 2013-07-25 23:36, lamia pisze:

    > Tak ma być?
    > (dotąd miała lżejsze auta - to może dlatego nigdy nie odkryłam tej -
    > chyba istonej - kwestii (?))

    Zależy czym się jeździ. W Ursusie C-360 nigdy takich problemów nie
    miałem a przecież lekki nie jest ;-)