    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: na co czekac?
    Date: Mon, 1 Dec 2014 17:30:15 -0600

    news:547ccea1$0$21555$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    racownicy-Tesco,wid,15295224,wiadomosc.html?ticaid=1
    13e56

    > Uwazaj Pszemolu - netto/brutto. Brutto 1950, na reke 1326, na mieszkanie
    > 1000 i na iphone nie starcza..

    Ja uważam. Cały czas mówimy brutto.
    I nigdzie nie pisałem że z tych zarobków ma komuś starczyć na iPhone.
    Gdzieś to wyczytałeś czy zgadujesz? Przeczytaj wątek od początku... ok?

    > No wiesz, srednia krajowa tez sie z czegos bierze.
    > Jesli szef zarabia 10k, to trzem pracownikom moze placic gora 2k, pieciu
    > moze juz 2800, dziesieciu 3400, a setce ... to musi zatrudnic paru
    > zastepcow :-)

    Wśród grupowiczów pl.misc.telefonia.gsm nie ma pełnej reprezentacji
    wszystkich zawodów ani grup społecznych... Do kalkulacji średniej
    możesz przyjąć różne podzbiory ludzi i wyjdzie Ci inna średnia...

    t-jakie-zawody-wybrac-aby-zarabiac-powyzej-8-tys-zl-
    83007.html

    > Cytuje sie latwo. Trudniej zostac managerem nie bedac wczesniej managerem
    > :-)

    Zgadzamy się w pełni - i nigdzie nie twierdzę że łatwo być managerem.
    Zauważam jakieś nieporozumienie w tym co napisałeś teraz...
    Jesteś pewny że nie wyrwałeś jednej wypowiedzi głęboko z kontekstu?
    Bo coś Twoje odpowiedzi nie pasują do treści wątku i kolejnych faz dyskusji.