  • 1. Data: 2014-11-24 20:45:09
    Temat: na co czekac?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    nie sledze nowinek, ale nadchodzi ten czas, kiedy trzeba zmienic
    telefon. byl galaxy S5 (i reinkarnacje Note), po nim HTC One [M8], byl
    iphone 6(+). to wszystko bardzo dobre telefony, ale juz pare miesiecy
    maja, a za pare miesiecy kiedy bede dokonywal zakupu, beda staruszkami.
    telefon zmieniam raz na ladnych kilka lat, wiec wybieram zawsze taki z
    najwyzszej polki, zeby mi starczyl na mozliwie jak najdluzej. tak mam
    zamiar zrobic tym razem.
    pytanie moje jak w temacie. czy jest na horyzoncie jakis smartfon, na
    ktory warto poczekac, bo jest szansa, ze bedzie lepszy od wyzej
    wymienionych, czy moze od razu nabyc jeden z nich? btw. nie interesuja
    mnie telefony z windows na pokladzie.
    z gory dzieki za sugestie. <rs>

  • 2. Data: 2014-11-24 21:35:44
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

> [...]
    > telefon. byl galaxy S5 (i reinkarnacje Note), po nim HTC One [M8], byl
    > iphone 6(+). to wszystko bardzo dobre telefony, ale juz pare miesiecy

    kiepski trolling

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-11-24 23:37:14
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-11-24 o 21:35, masti pisze:

    > kiepski trolling

    Tak, będą. Galaxy s6 i iphone 7.

  • 4. Data: 2014-11-25 03:13:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m504r0$tn1$1@dont-email.me...

    > kiepski trolling

    E... znając rs-a to pisał zupełnie poważnie :-)

  • 5. Data: 2014-11-25 07:54:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-24 20:45, *rs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > ktory warto poczekac, bo jest szansa, ze bedzie lepszy od wyzej
    > wymienionych, czy moze od razu nabyc jeden z nich? btw. nie interesuja

    Nexus 6 - dla mnie niestety za duży, ale jak się miało gajfona 6+ to
    będzie w sam raz bo lepszy i mimo większego ekranu w bardzo podobnym
    rozmiarze :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2014-11-25 08:13:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Nexus 6 - dla mnie niestety za duży, ale jak się miało gajfona 6+
    > to będzie w sam raz bo lepszy i mimo większego ekranu
    > w bardzo podobnym rozmiarze :)

    Tylko w proporcjach ekranu do całego rozmiaru jest lepszy
    czy jeszcze w czymś więcej?

  • 7. Data: 2014-11-25 08:27:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    >Tylko w proporcjach ekranu do całego rozmiaru jest lepszy
    >czy jeszcze w czymś więcej?

    "i mimo" - polska jenzyk tródna jenzyka

  • 8. Data: 2014-11-25 11:33:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-25 08:13, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tylko w proporcjach ekranu do całego rozmiaru jest lepszy
    > czy jeszcze w czymś więcej?

    Żeby się nie rozpisywać za bardzo - jest bezapelacyjnie lepszy we
    wszystkim poza integracją z rezerwatem (co zresztą też jest zaletą jeśli
    się w rezerwacie nie jest :) ).

    Pozdrawiam - Mirek

  • 9. Data: 2014-11-25 11:38:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > E... znając rs-a to pisał zupełnie poważnie :-)

    mówisz, ze miał te telefony parę miesięcy temu?

  • 10. Data: 2014-11-25 11:41:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-25 11:38, masti pisze:

    > mówisz, ze miał te telefony parę miesięcy temu?

    Na ekranie monitora :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl