  • Data: 2017-05-29 12:40:35
    Temat: Re: na jakie 125 patrzec zeby sie nie zrazic?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >raczej nie dysponuje az taka iloscia wolnego czasu zeby zaczynac od kursu
    >na A pomyslalem ze kupie jakies 125, pobawie sie, oswoje z tematem i
    >dopiero wtedy ewentualnie zaangazuje bardziej

    A jednak proponuje zrobić kat A, skoro nie jeździłeś to sam kurs w szkole
    która uczy jeździć a nie tylko zdać, będzie rozsądnym posunięciem.
    Będziesz miął możliwość popróbować kilku maszyn 125/250/600
    Kolejna sprawa, motocykle 125ccm maja astronomiczne ceny jak na to co
    oferują, co jest oczywiście związane z możliwością ich używania na kat B.
    7 kpln którymi dysponujesz daje zdecydowanie większy wybór marek i modeli w
    większych pojemnościach na które jest wymagana kat A.

    Znajomy miał podobny dylemat i zrobił kat A, potem kupił sobie normalny
    duży motocykl (Honda Hornet), i przyznał mi racje ze zrobienie A było dobrym
    posunięciem.

    Proponuje to jeszcze raz przemyśleć, a na pewno sprawdzić jak czasowo
    wygląda ukończenie kursu w Twojej okolicy.

    Buniek