  • Data: 2017-06-25 21:30:13
    Temat: Re: na jakie 125 patrzec zeby sie nie zrazic?
    Od: mmaurycy <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2017 o 23:27, m4rkiz pisze:

    > poogladalem, poprzymierzalem sie i skonczylo sie na intruderze vl 125
    >
    > zmienilem olej, plyn hamulcowy, poprawilem linke sprzegla, wymienilem
    > swiece, wyplukalem filtr powietrza, naciagnalem lancuch i ujezdzam
    >
    > wrazenia pozytywne, niezbyt wiedzialem czego sie spodziewac po tych 125
    > centymetrach, ale jest to akurat tyle mocy ile powinno byc na poczatek,
    > w miare latwe do opanowania ale jednak pewien respekt trzeba miec

    Jeśli złapiesz bakcyla kup sobie Hyosunga GV650 lub GT650 jeśli wolisz
    nakedy. Jakość wykonania bardzo przyzwoita jak to w Koreańcach koszty
    zakupu rocznikowo młodego motocykla odpowiadają cenom zakupu bardzo
    starej zajechanej 20 letniej np:GN500 czy CB500 Japonii, koszty
    utrzymania (serwis, części) znacznie niższe. CB500 w porównaniu do GT650
    to pierdziawka którą po sezonie każdy chce zmienić na coś większego
    dlatego od 2014 roku ujeżdżam Hyosunga GT650 z 2008r obecnie kupiłem
    drugiego z nowego z 2013r i cały czas jazda daje mi dużo frajdy.
    pozdrawiam
    mauro
    był Sym Husky
    jest Hyo GT650 2008,