    From: radi <r...@s...wireland.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: na neostradzie gina mailie
    Date: Wed, 3 Jul 2002 14:05:56 +0000 (UTC)

    Ludwika wrote:

    > firma, w ktorej pracuje ma wykupione stale lacze neostrada.
    > mam skrzynke komercyjna na profesjonalnym serwerze ...ale okazuje sie ze nei
    > wszystkie maile do mnie docieraja.
    > niektore po prostu gina. nie docieraja tez informacje do NADAWCOW ze z
    > jakiegos powodu mail nie zostal dostarczony.
    > gdzie moglabym uzyskac informacje co to moze byc?

    Zapewne u administratora Twojego serwera pocztowego. Problem tkwi
    'gdzies
    pomiedzy serwerami'. Jezeli sciagasz poczte bezproblemowo, bez zadnych
    bledow/komunikatow i majac pewnosc ze przebiega to w poprawny sposob,
    to raczej z laczem nie ma ta sytuacja wiele wspolnego. Wszak
    poczta dociera najpierw na serwer i to raczej tam moze 'ginac'.
    Zglos sie do operatora 'skrzynki komercyjnej', powinien sprawnie
    zdiagnozowac ten problem.

    --

    elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>radiostacja.pl