  • 1. Data: 2002-07-03 12:57:27
    Temat: na neostradzie gina mailie
    Od: "Ludwika" <b...@p...onet.pl>

    witam,
    nie wiem kto moglby mi wyjasnic zagadke zaginecia maili

    firma, w ktorej pracuje ma wykupione stale lacze neostrada.
    mam skrzynke komercyjna na profesjonalnym serwerze ...ale okazuje sie ze nei
    wszystkie maile do mnie docieraja.
    niektore po prostu gina. nie docieraja tez informacje do NADAWCOW ze z
    jakiegos powodu mail nie zostal dostarczony.

    poniewaz moja polega glownie na kontakcie mailowym, niedostarczona poczta
    przysparza mi sporo problemow . padlo nawet stwierdzenie ze to
    niemozliwe:( (w domysle ze chyba ja klamie)

    wczoraj wyslalam na probe od siebie z domu z konta na onecie wiadomosc -
    minelo ponad 15 godzin i do tej pory nie dotarl ani mail ani zwrot

    gdzie moglabym uzyskac informacje co to moze byc?

  • 2. Data: 2002-07-03 14:05:56
    Temat: Re: na neostradzie gina mailie
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Ludwika wrote:

> [...]
    > jakiegos powodu mail nie zostal dostarczony.
    > gdzie moglabym uzyskac informacje co to moze byc?

    Zapewne u administratora Twojego serwera pocztowego. Problem tkwi
    'gdzies
    pomiedzy serwerami'. Jezeli sciagasz poczte bezproblemowo, bez zadnych
    bledow/komunikatow i majac pewnosc ze przebiega to w poprawny sposob,
    to raczej z laczem nie ma ta sytuacja wiele wspolnego. Wszak
    poczta dociera najpierw na serwer i to raczej tam moze 'ginac'.
    Zglos sie do operatora 'skrzynki komercyjnej', powinien sprawnie
    zdiagnozowac ten problem.

    --

    elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>radiostacja.pl

  • 3. Data: 2002-07-04 15:19:30
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@priv.onet.pl>

    "Ludwika" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > wczoraj wyslalam na probe od siebie z domu z konta na onecie wiadomosc -
    > minelo ponad 15 godzin i do tej pory nie dotarl ani mail ani zwrot
    >
    > gdzie moglabym uzyskac informacje co to moze byc?

    Tu. To onet glupieje.
    Mam jedno z kont przeznaczone na grupy dyskusyjne wlasnie
    na onecie. Czesto mam takie sytuacje, ze dostaje odpowiedzi
    na poczatek watku, ktory dostaje dopiero nastepnego dnia.

    Polecam wiec zalozenie rowniez innego konta na wazne maile.

    --
    Pozdrowienia, Waldek
    --------------

  • 4. Data: 2002-07-05 09:36:59
    Od: Daniellek <d...@f...net>

    Dnia Wed, 3 Jul 2002 12:57:27 +0000 (UTC), Ludwika <b...@p...onet.pl>
    wystukał(a):
    > firma, w ktorej pracuje ma wykupione stale lacze neostrada.
    > mam skrzynke komercyjna na profesjonalnym serwerze ...ale okazuje sie ze nei
    > wszystkie maile do mnie docieraja.

    Może ten serwer wcale taki profesjonalny nie jest? :)

    Odpowiedzi raczej szukaj u administratora sewrwera pocztowego.

    --
    Daniellek

  • 5. Data: 2002-07-08 13:56:26
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Witam

    Użytkownik "Ludwika" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wczoraj wyslalam na probe od siebie z domu z konta na onecie wiadomosc -
    > minelo ponad 15 godzin i do tej pory nie dotarl ani mail ani zwrot
    >

    > gdzie moglabym uzyskac informacje co to moze byc?

    Zapewne problem jest z wpisami w dns, co czesto sie zdarza np przy zmianie
    delegacji domeny.

    Pozdrawiam
    eprom

  • 6. Data: 2002-07-09 14:17:22
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    WaldekGo <[nospam]awago@priv.onet.pl> wrote:
> [...]
    W> na poczatek watku, ktory dostaje dopiero nastepnego dnia.
    W> Polecam wiec zalozenie rowniez innego konta na wazne maile.

    Zwlaszcza, ze czesc poczty onetu wychodzi u nich przez open relay, wiec moze
    nie dochodzic.

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!