  • 1. Data: 2011-03-15 08:09:48
    Temat: naprawa plastików - bolce
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czołgiem!

    Poza śrubkami, plastiki w różnch moto łączą się miedzy sobą przez takie
    bolce:
    http://satanizm.eu/satanista-niszczy-klasztor.bmp
    http://satanizm.eu/nimfomaNkA-w-skorze-zaspokaja-sie
    -swIeczka
    Bolce tak jak inne elementy plastikowe nadwozia lubią sobie pęknąć z
    nienacka, tudzież z innego powodu. Zanim zacznę to lepić brutalnie z pręta
    z ABSu - o ile taki gdzieś dostanę - zadam pytanie:

    Czy jest możliwość by kupić takie gotowe bolce, lub coś co je skutecznie
    zastąpi? Interesuje mnie gotowy kształt czyli prącik+kołnierzyk. Kołnierzyk
    ułatwi spawanie i poprawi wytrzymałość konstrukcji. Rozumiem, że są różne
    konfiguracje długościowe i kątowe tych elementów, ale może jest jakaś
    iskierka nadziei i ktoś to produkuje? Ewentualnie inny sprawdzony patent?
    Jako oczywiste pomijam wycinanie tego ze starych owiewek, bo nie dysponuję
    takimi.

    pzdr
    --
    ARO
    transalp

  • 2. Data: 2011-03-15 08:20:27
    Temat: Re: naprawa plastików - bolce
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Bolce bez problemu, koszt ok 3zeta, przynajmniej u mnie, zakładałem
    bagażniki boczne i musiałem rozebrać plastiki W tdm 900. Zamówiłem z
    katalogu, dokładnie takich samych nie mieli na miejscu, dostałem następnego
    dnia.

  • 3. Data: 2011-03-15 08:28:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-15 12:39, ARO pisze:
    > Czołgiem!
    >
    > Poza śrubkami, plastiki w różnch moto łączą się miedzy sobą przez takie
> [...]

    hmm, ciekawe nazwy obrazkow
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy