  • Data: 2013-07-17 12:33:50
    Temat: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51e648dc$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
    > Majstry z szlifów głowic mówią że już ćwiczyli tuleje w swoim przypadku i
    > nie trzymało to właściwie głowicy.
    >
    > Gdzie jest to mięso na takie zabawy? Mówisz o górne części bloku
    > stykającym się z głowicą?

    Ja nie wiem co oni robili nie wiem też jak wygląda ten konkretny pęknięty
    detal w całym przekroju. Tulejka nie może być ze stali gwoździowej i trzeba
    ją wkręcić na mocny nierozkręcalny klej loxeal locktite itd.
    Z góry widać, że można to rozwiercić na tyle, że będzie się dało zrobić
    2-3mm grubości ścianki tulejkę.

    Łukasz