  • Data: 2017-03-15 16:08:49
    Temat: Re: nastepny punkt
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 22:53:23 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    szybsza i nie w tym nic dziwnego

    > i co z tego wciskaczu glupot? bedziesz teraz twierdzic ze mowie ze nie jest? a moze
> [...]

    odnosnie pytania to przypominam brzmi ono,
    czy istnieje jakas rozwiazanie tego problemu ktore da sie zawrzec w formie tej
    funkcji dla liczb calkowitych

    czyli cos w stylu:

    MovePointTowards(int* current_x,
    int* current_y,
    int dest_x,
    int dest_y )

    nejlepiej bez wewnetrznych danych statycznych ale jak sie nie da rowniez w
    tej wersji *

    z jednej strony wydaje mi sie byc moze dziwne gdyby czegos takiego nie dalo sie
    zrobic, z drugiej nic nie przychodzi mi
    do glowy

    * problemem z danymi statycznymi chyba jest nie tyle to ze trzeba ich uzywac ale
    raczej to ze chyba wplywalyby one blednie na zachowanie funkcji gdyby ktos chcial
    np zaczac jej uzywac do rysowanie drugiej niezwiazanej kreski (powiedzmy ze narysowal
    50 pikseli jednej po czym chcialby zakonczyc jej rysowanie i skoczyl punktem w
    zupelnie inne miejsce by rysowac
    nową - w sumie chyba jednak daloby sie to
    (czyli zapewne taki skok o wiele pikseli)
    zdetektowac i zrobic brancha

    dlaczego pytam? pytam dlatego ze taka specyficzne dziwnie-ogolna forma funkcji wydaje
    mi sie teoretycznie wyjatkowo
    ciekawa (tj ciekawa z punktu widzenia informatyki teoretycznej)