    From: Butek <e...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [newbie] mc34063 a dławik
    Date: Sun, 04 Jan 2009 01:30:00 +0100

    Butek pisze:
    > Chodzi Ci o rezystor [out ukladu przetwornicy]->[common a. lampy]? 16k
    > 5% (1/2W , 1/4W), zgodnie z tym co gdziestam wyczytalem, probowalem
    > mniejsze, wieksze, bez zmian :(
    >
    > A za mosfetem+diodą jest 620k->2.2k pot (podlaczony do 5 pinu
    > mc)->4.7k->gnd
    >
    > Może troche nieskladnie pisze, ale "analogi" to dla mnie czarna magia
    > troche, uklady cyfrowe na jakichs atmelach itp. mi dzialaja bez
    > problemu, ale wiadomo, tam praktycznie wartosc zadnego elementu nie jest
    > krytyczna.

    Update, za szybko wyslalem:

    Zastanawialem sie nad uzyskaniem tego 170VDC normalnie z sieci, zamiast
    bawic sie w przetwornice, przez mostek i jakis dzielnik, ale z drugiej
    strony zalezy mi na jakims sterowaniu via atmel czy PIC, a uzyskac ze
    170VDC -> stabilne 5VDC dzielnikami i innymi cudami to chyba nie da
    rady? Czy moze jest jakas sprytna kostka która mi w tym pomoże? Jakoś
    zestaw transformator, mostek, regulator mi sie nie usmiecha, duuuzo
    miejsca. Dzieki za pomoc do tej pory ;)

    --
    butek (b u t na n d kropka e - w r o kropka p l)
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate