    From: SW3 <s...@p...fm.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: news.icm.edu.pl
    Date: Mon, 18 Mar 2024 16:10:29 +0100
    <gSYFN.1802388$tl1.1101629@usenetxs.com> <us9nta$g82s$1@news.icm.edu.pl>
    <us9spa$j8q$1$Jaworski@news.chmurka.net> <usa0h5$gm7b$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@h...invalid>
    <a...@n...icm.edu.pl>
    <2...@h...invalid>
    <usrtbi$kuf$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uss5nj$tah$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <3...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@h...invalid>

    > Na pewno zaletą jest to, że IP będzie w nagłówkach dla służb, a wadą to,
    > że są osoby, które z takich czy innych powodów nie chciałyby, żeby ich IP
    > był widoczny. Ale kompletnie nie znam się na prawie związanym z
    > przetwarzaniem danych osobowych ani w ogóle w jakim stopniu mu podlegam.
    > Musiałbym iść do kogoś, kto się zna, czyli do prawnika, ale to wymaga
    > pieniędzy, a nie zarabiając na serwerze średnio chcę wydawać na niego
    > więcej pieniędzy, niż wymaga bieżące utrzymanie (domena, serwer -- to
    > niewielkie koszty, poza tym są dzielone też na inne usługi, z których
> [...]

    I dlatego właśnie znikają nie tylko kolejne serwery usenetu ale i fora
    dyskusyjne i inne miejsca gdzie użytkownicy mogą coś zamieszczać.
    Zostaną tylko te na których się zarabia konkretne pieniądze pozwalające
    zatrudnić pracowników do użerania się z inspektorami i sądami.
    Niektórzy sądzą, że dobre władze chcą dobrze i tylko przypadkiem
    wychodzi jak wychodzi.

    --
    SW3