  • 1. Data: 2024-03-06 10:14:55
    Temat: news.icm.edu.pl
    Od: Marek <f...@f...com>

    Coś się popsuło na news.icm.edu.pl?
    Brak nowych postów na tej grupie. listgroup zwraca zakresy nr postów
    które nie istnieją albo należą do comp.lang.forth...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2024-03-06 12:57:00
    Temat: Re: news.icm.edu.pl
    Od: "jedrek" <...@...j>

    Taki to "naukowy" serwer icm.................
    W PL wszystko co edu i gov to takie jest od dupy strony, wieczna prowizorka
    i słoma z butów.
    Czas przestać korzystać z gównianych serwerów gdzie mityczni admini nie
    potrafią
    zapanować na prawidłową numeracją wiadomości nawet jak ktoś gówna dopycha na
    serwer i potem większość programów news głupieje i twierdzi, że praktycznie
    żadnych wiadomości na grupiue elektronika na icm-ie nie ma prócz twoich.
    A na innych porządnych serwerach news, bez żadnych jaj, porządek, wszystko
    dostępne.

  • 3. Data: 2024-03-06 14:58:01
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 6.03.2024 o 13:34, Marek pisze:

    > To podaj adres porządnego serwera, który pozwala postować bez
    > zalogowania.

    Przestań pierdolić o serwerach bez logowania. Jak to zrobisz, to podpowiem:

    1. news.chmurka.net:
    Charakterystyka: Jest to serwer utrzymywany przez Polaka i prowadzony
    specjalnie dla Polaków (polskie grupy i porady);
    Lokalizacja serwera: gdzieś w Holandii (prawdopodobnie);
    Rejestracja: darmowa http://news.chmurka.net/register.php ;
    Usługa: całkowicie darmowa;
    Klient: np. Mozilla Thunderbird.

    2. news.individual.net:
    Charakterystyka: Niemiecki serwer uczelniany (Freie Uniwersitat). Są na
    nim dostępne m.in. polskie grupy dyskusyjne.
    Lokalizacja serwera: Berlin;
    Rejestracja: darmowa http://news.individual.net/register.php , 14 dni
    okres próbny z dostępem tylko do odczytu;
    Usługa: 10EUR/na rok;
    Klient: np. Mozilla Thunderbird.

  • 4. Data: 2024-03-06 15:44:14
    Od: "jedrek" <...@...j>

    Dzisiaj w epoce głupot pejsbuka, tiktoka, nie ma już dobrych otwartych
    serwerów usenet bez logowania.
    Odżałować jednorazowo 10$ na bezterminowy blok 25GB i masz dostęp do serwera
    usenet na naście i więcej lat (jak tylko czytasz wiadomości tekstowe bez
    binarek, to trudno wykręcić 25GB danych z treści wiadomości txt), bez
    wkurzania się, że pogubione wiadomości, a to znów serwer nie działa i inne
    zjawiska nadprzyrodzone.

  • 5. Data: 2024-03-06 16:11:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Dla tych co mają jakieś ograniczenia umysłowe utrudniające
    > czytanie ze zrozumieniem, a co za tym idzie umożliwiające
    > odpowiadanie na temat, powtórzę dużymi literami: bez L O G O W A
    > N I A i bez R E J E S T R A C J I.

    Dwie osoby Ci odpisały, że nie ma sensu szukać takich serwerów. Zamiast
    wziąć to sobie do serca, to dajesz pokaz chamstwa. I nawet nie wytłumaczyłeś
    jaki masz problem z logowaniem i czemu np. chmurka nie wchodzi w grę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2024-03-06 19:03:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 13:34, Marek pisze:

    > To podaj adres porządnego serwera, który pozwala postować bez
    > zalogowania.

    Jeżeli istniej to coś jak pisanie na Berdyczów.

    Robert

  • 7. Data: 2024-03-06 21:23:39
    Od: jn <j...@i...invalid>

> [...]
    > wziąć to sobie do serca, to dajesz pokaz chamstwa. I nawet nie
    > wytłumaczyłeś jaki masz problem z logowaniem i czemu np. chmurka nie

    To na tej grupie admin Neostrady zachęcał admina chmurki do wyłączenia
    rejestracji?

  • 8. Data: 2024-03-07 04:03:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > zrozumieniem, a co za tym idzie umożliwiające odpowiadanie na temat,
    > powtórzę dużymi literami: bez L O G O W A N I A i bez R E J E S T R A C

    Napisz jaki jest problem z rejestracją, to coś wymyślimy.

    Klient nie obsługuje logowania? Nie chcesz podawać maila ze względu na
    prywatność? Chcesz mieć kilka odrębnych tożsamości w Usenecie? Coś jeszcze
    innego?

    Mail przy rejestracji na chmurce jest potrzebny tylko po to, żeby przyszło
    na niego hasło i żeby móc potwierdzić, że ty to ty, jakbyś pisał w sprawie
    serwera, konta, itd. No i jako choćby minimalne zabezpieczenie przed
    nadużyciami. Jeśli tylko mail jest problemem to możemy zrobić wyjątek.
    Umiesz używać PGP? Jak wygenerujesz klucz i podeślesz w tym wątku klucz
    publiczny, to mogę wysłać ci w odpowiedzi dane logowania zaszyfrowane tym
    kluczem.

    Ewentualnie sprawdź któryś z tych serwerów, one nie wymagają logowania:

    - news.blueworldhosting.com
    - news.eternal-september.org
    - freenews.netfront.net
    - paganini.bofh.team

    --
    Najbardziej pamiętam jedną z wigilii, kiedy wyciąłem śliczne gwiazdki na
    choinkę ze skórzanej kurtki mojego taty. Pamiętam też, że mleczaki

  • 9. Data: 2024-03-07 04:06:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    jn <j...@i...invalid> wrote:

    > To na tej grupie admin Neostrady zachęcał admina chmurki do wyłączenia
    > rejestracji?

    Tak.

    --
    Do okulisty przychodzi pacjent:
    - Proszę przeczytać litery z tablicy - mówi lekarz.

  • 10. Data: 2024-03-07 06:52:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Mar 2024 03:03:23 -0000 (UTC), a...@h...invalid
    (Arnold Ziffel) wrote: