  • Data: 2004-04-07 05:54:12
    Temat: Re: newsy, klasa zdresowa itd
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Obywatel g...@s...tpi.pl <g...@s...tpi.pl> naskrobał:

    > Jestem nawet na tyle miły, że wyszukałem ci odpowiedni dokument:
    > http://www.nextgenss.com/papers/advanced_sql_injecti
    on.pdf

    > Radzę poprawić skrypt, zanim przeczyta to ktoś, kto nie jest miły.

    Dziękuję, ale niestety moja wiedza z zakresu informatyki jest płytka i
    zdobyta metodą chałupniczą, co pozwala mi jedynie dojść do następującego
    wniosku "o co chodzi? jak moge mieć błąd w skrypcie(nieistniejącym, albo
    takim którego nie widziałem) i być narażony na atak związany z sql, skoro na
    moim serwerze nie ma nawet obsługi owego?"

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /