  • Data: 2014-12-21 15:57:34
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem. Wiem jak to działa. Jak samochód dokona żywota, to jedzie się
    > na szrot, zostawia, dostaje kwitek do urzędu i może jakąś symboliczną
    > kwotę. Gdy sam już nie może jeździć, to po niego przyjadą, zabiorą --
    > i ani nic nie dadzą, ani nic nie chcą. Gdy komuś potrzeba części do

    No popatrz. A ja ciągle znajduję za wycieraczką oferty ODKUPIENIA "złomu
    samochodowego".

    [ciach]

    > ale poczta pantoflowa działa. Tylko nigdy nie spotkałem się z sytuacją,
    > by ktoś spodziewał się w takich przypadkach pieniędzy. Wielkie dzięki
    > za uświadomienie mi, że jest gdzieś jeszcze Inny Świat i Inni Ludzie.

    No tak, oczekiwanie pieniędzy za coś, co komuś innemu może przynieść
    korzyść to zło... Szkoda, że ten komunistyczny raj, gdzie tępiono
    spekulantów i innych podobnych "kombinatorów" uległ likwidacji. Jak ci
    tęskno za czymś takim, to won do KRLD!

    -232365.html

    > W takim razie radzę pilnie strzec tej lodówy i nie spuszczaś jej
    > z oka. Wszyscy sąsiedzi z pewnością czekają na stosowny momnet,
    > by wyciągnąć z niej szufladkę.

    Jak ciebie oferta nie interesuje, to po co się odzywasz? Nudzi ci się?
    Nie masz nic innego do roboty? Ego musisz sobie podbudować?

    Do niczego ciebie nie zmuszam, ale ty nie żądaj ode mnie żebym tobie za
    darmo oddał coś, co mi się jeszcze może minimalnie przydać (a potem
    pewnie jeszcze być się puszył, jaką łaskę zrobiłeś "zabierając kłopot").

    Prezent to mogę zrobić komuś, kogo znam i lubię (ewentualnie komuś, kto
    obiektywnie desperacko czegoś potrzebuje), a nie takiej mendzie jak ty.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić