    From: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nieuczciwy rejestrator ?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 17:17:21 +0200

    Witam,

    > Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    > (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    > się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    - dlaczego panstwo mi przyslali fakture ?
    - po to zeby skompletowac caly komplet dokumentow i zeby
    przyspieszyc obieg tych dokumentow
    [...]
    - ...mamy przyjemnosc panstwa firme tutaj obslugiwac

    Jezeli firma oklamuje w ten sposob dopiero potencjalnych
    klientow, to co bedzie dalej ? To IMO jest problem polskiego
    internetu, stad moj post ktory ma na celu wylacznie uczulenie
    klientow na te firme. Nie mam zamiaru z nimi wiecej walczyc,
    bo to ani moja sprawa, ani moja konkurencja, wiec dla mnie
    EOT, powiedzialem, co wiedzialem i kropka. :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301