    From: "Gerard" <g...@n...ipi.spam.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nieuczciwy rejestrator ?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 17:17:40 +0200

    > Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    > (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    > się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    W którym miejscu składnie się tłumaczy?

    "... to znaczyyyy, po to żeby skompletować całyyy, jak by całyyy całyyy
    komplet dokumentów, yyy żeby przyspieszyć obieg tych dokumentów..."

    Na siłe próbujesz być przekorny!!! Ale faktycznie są takie typy na świecie
    co zawsze wszystko negują i myślą, że to ich dowartościowywuje....

    Pzdr.
    G. Sz.