  • Data: 2016-10-05 17:40:51
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem - 3zł za 4 dni. Prościej nie potrafię napisać, sorry.
    niezgadzam się. ja napisałem że ktoś taje no limit bez stacjonarnych za
    niecałe 20zł, podałem linka do oferty. moim zdaniem dobrej. nagle
    okazuje się że to żaden hicior, bo inni mają to od dawna.
    Fakt mobile - sprawdziłem też ma za 19zł, ale nie wiadomo co, bo
    regulaminów nie udostępniają
    Ty mówisz o 3zł na 4 dni. dlamnie akceptowalną niedogodnością jest
    doładowywanie, kupowanie pakietów raz w miesiącu. ale kacja raz na 4
    dni? Sory, nie dlamnie. niemniej jednak, może komuś się spodoba. wiec
    ile jest w tym "intenetu" (może być w rozliczeniu na rok, jeśli wielkośc
    "internetu" jest zależna od doładowania). czy jeśli zapomnę kupić
    pakietu to w rbm i play mam dalej za darmo? czy coś przepada?

    tak więc mógłbyś napisać więcej, naprawdę 2 linijki i byłoby porządnie.
    ale jak to na grupie. ja mam taniej, ale jak to zrobiłem- tajemnica.

    > Nie
    > potrafisz liczyć, siedź w vm.

    nie musi siedzieć w VM, za 20zł jest parę rozwiazań dla dużo gadających

    ToMasz