    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Date: Mon, 14 Apr 2014 21:08:33 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:534c2185$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...

    > Hehe, czyżby samowzbudny nadajnik na UKF w układzie przeciwsobnym ? ;-)

    Nie, na KF. Nominalnym zasilaniem było 90V, ale nie miałem takiego, więc
    wrzepiłem 250. Także całkowicie niedopasowana antena. Nadajnik już nie
    pamiętam w jakim układzie, obwód był w siatce, modulacja anodowa.
    Pchałem piosenki polityczne, "sławiące" Partię i (sojusz z) ZSRR.
    Reemitowałem nagranie pierwszej emisji dzisiejszej Eski, a wówczas Radia
    Solidarność. Słuchała tego ze mną (przez radio) osoba, której nazwisko
    zobaczyłem później na liście Bronka W...
    Ale mi to paczką kitu, nie będę polować na czarownice.
    Anoda części w.cz. była lekko wiśniowa... Częstotliwość pracy ok. 10 MHz.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.