  • Data: 2012-08-13 19:01:52
    Temat: Re: normalize na fpu
    Od: " kenobi" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzielenie przez zero oznacza, =BFe wektor jest zerowy.
    > Normalizacja takiego jest zadaniem nieokre=B6lonym
    > a wynikiem mojego programu jest tr=F3jka "nan",
    > jak najbardziej poprawny wynik:)

    to fajnie tylko,

    1) raz ze nie wiem jak jest z tymi wyjatkami
    fpu i czy nawet jak to nie leci (a u mnie w kompilatorze
    jak podziele przez zero to leci po prostu blad aplikacji)
    czy nie powoduje to jakichs opoznien w stosunku do
    operacji na nie NANach (a o ile pamietam to costam czytalem
    ze jest wtedy wolniej)

    2) nawet jakby bylo ok (no byloby fajnie) to chyba w c nie
    ma mozliwosci sprawdzenia

    (f(f==NAN) costam ...

    tak ze z takim wynikiem nie wiadomo co zrobic :O
    (faktycznie bład c trzebaby to wbudować)