  • 11. Data: 2012-08-13 22:21:58
    Temat: Re: normalize na fpu
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13 Sie, 20:07, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > [...]
    >
    > A jakby tak u y SSE? - przecie nie robi si normalizacji na jednym
    > wektorze tylko zazwyczaj na ca ej paczce, wi c warto zadba o potokowo :
    >
    > - zapakowa wektor (a,b,c,0)

    Masz na myśli tablice struktur zawierających abc?

    > - MULPS
    > - 3 MOV* + ADD, eby dosta sum
    > - SQRTSS
    > - 3 MOV* eby powieli 3 razy
    > - DIVPS

    Hmm, tu w kompilator bym nie wierzył. A ręcznie pisać
    w asm?

    To ja może odpale matlaba z dużymi tablicami a,b,c
    albo wręcz tablicą 3*n ;)

    pzdr
    bartekltg

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2012-08-13 22:54:44
    Od: " kenobi" <f...@W...gazeta.pl>

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

    > Masz na my=B6li tablice struktur zawieraj=B1cych abc?

    > Hmm, tu w kompilator bym nie wierzy=B3. A r=EAcznie pisa=E6
    > w asm?

    a dlaczego nie? Nie rozumiem tej roznicy miedzy np pisaniem
    np skryptu a np procedury w sse, dla mnie roznica jest
    chyba glownie taka ze jedno jest szybkie a drugie wolne -
    ale moze to ja nie rozumiem tej roznicy ze wzgledu na jakas
    swoja specjalne specyfike, ? - choc watpie - ale może ktoś
    ewentualnie by mnie oswiecił (czemu pisac skrypyt a nie
    pisac funkcji w asmie ?)