  • Data: 2014-09-17 13:28:16
    Temat: Re: nowa lodowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości
    Jakub Rakus wrote:
> [...]

    ... problem w napieciu anodowym, zarzoną anode da sie w lampie uzyskac
    :-)

    Ha, w sumie sobie cos przypomnialem ... to na jakiej zasadzie dziala
    pentoda, ze w ogole dziala ?
    Co z tego ze trzecia siatka ma potencjal 0, skoro do anody i tak sie
    rozpedza ?

    >Fotokatoda + dioda laserowa? :->
    >Szczerze mówiąc, to nie wiem, czy w dzisiejszych czasach to jest _aż
    >tak_ bezsensowne. :-)

    Moze miec jedna wade - chyba dosc istotne jest aby emitowane elektrony
    mialy jakis szeroki rozklad energii, a wiec nie laser, ale dioda UV.

    Tzn. istotne dla zastosowan analogowych, bo dla cyfrowych moze wlasnie
    lepszy laser :-)

    Zas w dzisiejszych czasach to katody moga emitowac na efekcie
    tunelowym/polowym.

    J.