    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nowe adresy TP 79.184.0.0
    Date: Thu, 23 Aug 2007 22:17:48 +0200

    a...@g...com pisze:

    > To że ktoś (admin) daje ciała i korzystając z bogon nie śledzi co się
    > w tym temacie dzieje to faktycznie kłopot ... ale pracodawcy ;P
    >
    > --
    > NieF

    Ja osobiscie uwazam podobnie, to nic zlego jak ktos uzywa, ale jesli
    uzywa to musi na biezaco analizowac.

    Na pewnym poziomie rozwoju wielu malych trzepakowcow korzystalo z
    roznych gotowcow bogon juz wpisanymi klasami, ale nie zdawali sobie
    sprawy ze trzeba to aktualizowac. I tu nie ma znacznie czy to
    stowarzyszenie czy pracodawca. Czy ktos ma klopot ? hum, podejrzewam ze
    nie jest to klopot najwiekszy, najwyzej nie bedzie mogl korzystac z
    pewnych zasobow, dopoki nie zorientuje sie ze cos jest nie tak.

    Pewnie jeszcze wiele korzysta z bogon nie wiedziac co to jest.
    Korzystanie z np. jak tu ktos mowil z blackholdding byloby duzo lepszym
    rozwiazaniem.

    D.