  • 1. Data: 2007-08-23 07:49:05
    Temat: Re: nowe adresy TP 79.184.0.0
    Od: a...@g...com

    > A w czym ci te adresy przeszkadzaly, ze byly ciete?

    Może dlatego że do października 2006 klasa ta była na bogon list.

  • 2. Data: 2007-08-23 07:53:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    a...@g...com writes:

    > Może dlatego że do października 2006 klasa ta była na bogon list.

    Ale wycinanie adresow z tej listy przeciez nie ma zadnego sensu.

    MJ

  • 3. Data: 2007-08-23 08:07:53
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    On 23 Sie, 09:53, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Ale wycinanie adresow z tej listy przeciez nie ma zadnego sensu.
    Jeśli nic nie powinno z tej klasy przychodzić, to po co to przyjmować.
    Chyba takie paranoidalne zabezpieczenie przed /IP spoofing/.

    --
    guzik

  • 4. Data: 2007-08-23 08:10:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl> writes:

    > Jeśli nic nie powinno z tej klasy przychodzić, to po co to przyjmować.
    > Chyba takie paranoidalne zabezpieczenie przed /IP spoofing/.

    Pozytek przyzerowy (po co ktos mialby spoofowac adres akurat z tej
    puli), a problemow potem mnostwo.

    MJ

  • 5. Data: 2007-08-23 08:21:22
    Od: a...@g...com

    > Pozytek przyzerowy (po co ktos mialby spoofowac adres akurat z tej
    > puli), a problemow potem mnostwo.

    zerknij tutaj:
    http://www.nanog.org/mtg-0501/pdf/deitrich.pdf

    --
    NieF

  • 6. Data: 2007-08-23 08:24:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    a...@g...com writes:

    > http://www.nanog.org/mtg-0501/pdf/deitrich.pdf

    Sorry, ale jak ktoś pisze, że z takich adresów przychodzi _spam_, to
    ja go nie mogę traktować poważnie.

    MJ

  • 7. Data: 2007-08-23 08:37:13
    Od: a...@g...com

    > Sorry, ale jak ktoś pisze, że z takich adresów przychodzi _spam_, to
    > ja go nie mogę traktować poważnie.

    A jednak jak widać coś się rusza:)
    11748 852K rfc1918 0 -- * * 60.0.0.0/8
    0.0.0.0/0

    Sprawdź u siebie.

    --
    NieF

  • 8. Data: 2007-08-23 11:36:12
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    a...@g...com pisze:

    > A jednak jak widać coś się rusza:)
    > 11748 852K rfc1918 0 -- * * 60.0.0.0/8
    > 0.0.0.0/0
    >
    > Sprawdź u siebie.
    >
    > --
    > NieF

    ze znanych mi przypadkow filtrowanie bogon zawsze = klopoty
    chyba ze ktos ma czas sledzic ripe i aktualizowac listy bogon.

    glowny problem jaki byl z poprzednia klasa 83.x.x.x to byly wlasnie
    filtry u roznych operatorow.

    D.

  • 9. Data: 2007-08-23 11:46:11
    Od: a...@g...com

> [...]
    > chyba ze ktos ma czas sledzic ripe i aktualizowac listy bogon.
    >
    > glowny problem jaki byl z poprzednia klasa 83.x.x.x to byly wlasnie

    To że ktoś (admin) daje ciała i korzystając z bogon nie śledzi co się
    w tym temacie dzieje to faktycznie kłopot ... ale pracodawcy ;P

    --
    NieF

  • 10. Data: 2007-08-23 11:47:32
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

    > ze znanych mi przypadkow filtrowanie bogon zawsze = klopoty
    > chyba ze ktos ma czas sledzic ripe i aktualizowac listy bogon.

    http://www.cymru.com/Bogons/index.html

    HTH.

    Ponc
    --