    From: Ponure Zacietrzewienie <t...@b...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis
    Date: Wed, 6 Sep 2006 23:09:54 +0200

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:
> [...]

    Hej, miski - na drugi raz sprawdzcie zrodlo zamiast uprawiac slashdotyzm.

    Ustawa:

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20041711800

    Projekt poprawki:

    http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/681

    Nie ma nic o przechowywaniu _tresci_. Jedynie logi.

> [...]
    > poczty, www itp. nalezaloby wlaczac w Polsce dopiero po 23.00 (tak
    > okreslili zakres mediow ze Internet jak najabardziej sie zaliczal pod
    > ustawe).
    >
    > Dla mnie to troche idiotyzm - ktos kto pisze te ustawy nie ma zielonego
    > pojecia o rozwiazaniach technicznych jakie sie z tym wiaza.
    >
    > Latwo powiedziec logowac poczte przez 5 lat (z zalacznikami ?) to w
    > przypadku duzych firm hostingowych moze byc kilkadziesiat, lub kilkaset
    > GB - poki co sobie nie wyobrazam tego.
    >
    > Oni chyba mysla ze Swistak siedzi i zawija w te sreberka.

    To nie oni - to dziennikarze. Poprawka nie mowi nic o logowaniu tresci.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?