  • 1. Data: 2015-05-06 21:04:03
    Temat: nowsze garminy i ump pcpl
    Od: yuras <j...@o...pl>

    Cześć,

    Chciałem kupić jakiegoś Garmina w miejsce padniętego 765T. Wstępnie
    łypię łakomym okiem na Garmin Nuvi 2797 LMT ale istotne czy i które
    garminy mają jeszcze możliwość wgrania map społecznościowych ump pcpl i
    punktów poi z radarami, niebezpiecznymi miejscami itp robionymi przez tą
    społeczność.

    Słyszałem, że jeśli chodzi o możliwość pełnego korzystania z map
    społecznościowych to nawigacje samochodowe Garmin widzą tylko dwa pliki
    z mapami (gmapprom.img i gmapsupp.img) i w tej chwili najczęściej oba
    pliki są już rezerwowane dla map Garmina.

    Jak to właściwie jest - czy naprawdę nie ma jakiegoś nowego garmina
    (oprócz motocyklowych zumo), które pozwalają na dogranie alternatywnych
    mapek ?

    pozdravy z wawy.

    yuras

  • 2. Data: 2015-05-06 21:08:50
    Temat: Re: nowsze garminy i ump pcpl
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 21:04, yuras pisze:

    > Chciałem kupić jakiegoś Garmina w miejsce padniętego 765T.

    zerknij na garniaka - tam najprędzej znajdziesz kompetentną odpowiedź

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2015-05-06 22:22:52
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 06.05.2015 o 21:04, yuras pisze:
    > garminy mają jeszcze możliwość wgrania map społecznościowych ump pcpl i
    > punktów poi z radarami, niebezpiecznymi miejscami itp robionymi przez tą
    > społeczność.

    Nic mi o tym nie wiadomo jakoby.

> [...]
    > z mapami (gmapprom.img i gmapsupp.img) i w tej chwili najczęściej oba
    > pliki są już rezerwowane dla map Garmina.

    E, jakieś kalumnie.

    --
    Alf/red/