  • Data: 2010-06-02 10:48:05
    Temat: Re: nowy Citroen C4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Jesli chodzi o bude to sa roznice i to na wielki plus dla Lanci czy
    > Alfy(tu rowniez wnetrze inne)

    Ano właśnie.
    A generalnie właśnie design oceniamy.

    > ale jesli chodzi o wnetrze lancia/Fiat to sam zobacz:
    > bravo -
    > http://przyspieszenie.pl/wp-content/uploads/2010/04/
    fiat-bravo-2-deska2.jpg
    > delta -
    > http://www.dziennik.pl/files/archive/00092/fr_080604
    _L_Delta_31_92393g.jpg

    Dodaj jeszcze taką samą Alfę i będzie git.

    Zresztą akurat Bravo jest doskonałym przykładem na stylistyczny polot, więc
    to że zastosowano gdzieś jego kawałek nie udowodni tezy przeciwnej, co zdaje
    się chciałeś zasugerować.