  • 121. Data: 2014-08-15 23:11:35
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > wiem, że Cię nie interesują. I tak nie zaburzy to Twojego uwielbienia.

    Znam ten sposób wycinania cytatów - oznacza to, że argumenty dawno Ci sie
    skończyły i tylko bijesz pianę...

  • 122. Data: 2014-08-15 23:17:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 21:11:35 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Znam ten sposób wycinania cytatów - oznacza to, że argumenty dawno Ci
    > sie skończyły i tylko bijesz pianę...

    nawet nie zacząłeś używać argumentów. Dobra ja kończę bo rozmowa z kimś
    kto nie ma pojęcia o czym mówi jest zabawna tylko do czasu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2014-08-16 00:17:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 20:21:52 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Inny przykład Galaxy SII miał dotykowe przyciski z przodu u dolu
    ekranu -
    > nie dało się telefonu odblokować dotykając Home jak w iPhone. Co
    zrobił

    S2 ma mechaniczny przycisk hone, można go odblokować.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2014-08-16 00:51:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > ekranu - nie dało się telefonu odblokować dotykając Home jak
    > w iPhone. Co zrobił
    >
    > S2 ma mechaniczny przycisk hone, można go odblokować.

    Z boku... Ja mówię o Home guziku z przodu.
    Nie ma takiego w S2. Dodano go dopiero w S3.

  • 125. Data: 2014-08-16 01:49:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-16 00:51, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Z boku... Ja mówię o Home guziku z przodu.
    > Nie ma takiego w S2. Dodano go dopiero w S3.

    Mówisz o tym czymś na dole, którego nie ma?
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    b/b7/Samsung_Galaxy_S_II_%283%29.jpg/1024px-Samsung_
    Galaxy_S_II_%283%29.jpg

    Nie cierpię szajsunga (co możesz sprawdzić w wielu moich starych
    postach), ale takich głupot odpuścić nie mogłem...
    Mechaniczny przycisk z przodu był też w pierwszym Galaxy S - jedynym
    telefonie samsunga jaki miałem.

    Co do kopiowania. Nie wiem co poza kilkoma rozwiązaniami technicznymi
    skopiowało apple od szajsunga, ale co do designu sprawa wcale nie jest
    taka prosta, bo design iphone nie był wcale unikatowy - odniósł
    niezaprzeczalny sukces, ale pierwszy nie był.
    http://www.osnews.com/img/26230/s-comp.PNG
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 126. Data: 2014-08-16 03:47:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    b/b7/Samsung_Galaxy_S_II_%283%29.jpg/1024px-Samsung_

    Mówię o tej wersji:
    http://www.t-mobile.com/cell-phones/samsung-galaxy-s
    -ii-refurbished.html
    Najwyraźniej były jakieś różne wersje drugiego Galaxy S.

    Najwyraźniej nie wszędzie.

  • 127. Data: 2014-08-16 11:30:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Srednio, ale smartfon z chin za 400 zl NIE ma 1gb ram, 4GB flash itp
    Nie rozumiem.
    Własnie kupuje takiego za 420zł - ma 1gb rab, 6gb pamieci, octa core i 5,5"

    > Wiec tu przynajmniej wiem za co place, aczkolwiek nie bardzo wiem czy
    > mi to przydatne :-)

    A to juz zalezy czego uzywasz.

  • 128. Data: 2014-08-16 11:33:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 17:51:09 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Z boku... Ja mówię o Home guziku z przodu.
    > Nie ma takiego w S2. Dodano go dopiero w S3.

    Nie wiem o czym piszesz, ja mam w S2 z przodu, taki kwadratiwy.

    --
    Marek

  • 129. Data: 2014-08-16 11:36:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 20:47:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Mówię o tej wersji:

    http://www.t-mobile.com/cell-phones/samsung-galaxy-s
    -ii-refurbished.htm

    Błędna grafika, tak nie wygląda S2.

    --
    Marek

  • 130. Data: 2014-08-16 13:21:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Aug 2014 09:30:30 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie rozumiem.
    > Własnie kupuje takiego za 420zł - ma 1gb rab, 6gb pamieci, octa core i 5,5"

    A to gratuluje.
    Tylko ... to juz wiesz za co doplacasz 20 zl :-)

    > A to juz zalezy czego uzywasz.

    Jeszcze musialbym pouzywac na czym slabszym i zobaczyc jak to w
    praktyce.

    J.