    From: Art <a...@i...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: nowy telewidz
    Date: Thu, 26 May 2016 07:49:41 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 25 May 2016 19:26:45 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > kurdę nie mogę złapać polsatu,
    > działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje
    >
    > może antena ...?

    Nazywa się to Bow Tie antenna. Z puszki po groszku wyciąłem dwa trójkąty
    i zamocowałem na kawałku tektury. Wymiary anteny dobrałem dla
    częstotliwości MUX-1 - 770 MHz.
    http://www.changpuak.ch/electronics/Butterfly-Antenn
    a-Designer.php

    Konstrukcja szybka, tania i lekka. Odbieram wszystkie trzy MUXy: MUX-1,
    MUX-2 i MUX-3. W wypadku marnej pogody z rzadka pojawia się zrywanie bądź
    chwilowe blokowanie obrazu na niektórych programach. Na antence
    dostarczonej do tunera odbierałem tylko MUX-3 (522 MHz), MUX-1 i MUX-2
    były w mojej lokalizacji praktycznie nieodbieralne.

    A.