    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Date: Mon, 19 Dec 2016 02:52:39 +0100

    On 17.12.2016 02:10, sundayman wrote:

    Jakbyś nie wycią wrotek, odpowiedziałbym wcześniej ;-)

    > No tak, o przykład mi chodziło :)

    > O to chodzi. Zabawne jest jednak, kiedy ktoś jest pewny że takich
    > zjawisk nie było, nie ma i nie będzie :)

    Pierdyliard kosmicznie ekstremalnych zjawisk takiego efektu nie wyzwolił
    (bo żyjemy:) wiąc prawdopodobnie nie ma ;-)

    > Na przykład.

    Np niektórze supersymetrie,
    tu piszą, że i model standardowy pod pewnymi warunkami
    https://en.wikipedia.org/wiki/False_vacuum

    > Oczywiście.

    > Zgadza się - ale wiara wystarczy :)

    Do oglądania filmików na YT wystarcza ;>

    > Znasz to powiedzonko, że przyjdzie Jaś , który nie wie, że się nie da i
    > zrobi. Zwłaszcza, że tutaj nawet nie ma tego "nie da się".

    Jeszcze nigdy nie widziałem tego prawa w działaniu:)

    > Pisząc "poważnie" chodzi mi o to, że jest to pole do badań. Racjonalne i
    > (miejmy nadzieję) prowadzące do celu.
    > W przeciwieństwie np. do teorii płaskiej ziemi, socjalizmu, czy paru
    > innych.

    W tym cała rzecz, że _nie ma pola do badań_.
    Nie ma żadnych kierunków, w których można by naukowo, czy choćby na
    naukowego czuja, przywidywać złamania zasady zachowania energii.

    Jeśli powiesz jajogłowym "idzcie badać możliwe załamania ZZE",
    wzruszą ramionami i zaczną badać swój ulubiony kawałek.
    I bądą kryci, bo skąd wiesz, czy perpetuum mobile nie wyskoczy
    przy eksperymentalym badaniu poprzecznie prążkowanych fal grawitacyjnych
    w relatywistycznie silnych polach grawitacyjnych? ;-)

    Więc na czym to badanie ma polegać? Na badaniu wszytkiego co można?
    No w sumie to od kilkuset lat robimy :)

    pzdr
    bartekltg