    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <o2ujkh$1hd$1@news.icm.edu.pl> <o2uqgu$knh$1@node1.news.atman.pl>
    <5853fdc5$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <o31i1n$f79$1@node1.news.atman.pl> <o32tso$v68$1@news.icm.edu.pl>
    <o33l2i$in7$1@node1.news.atman.pl> <o33m4a$crf$1@news.icm.edu.pl>
    <o35n1h$v6b$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    Subject: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Date: Mon, 19 Dec 2016 13:39:53 +0100

    W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 11:05:38 UTC+1 użytkownik Mirek
    napisał:

    >w jednej komórce? Nieprawdopodobnie mało biorąc pod uwage ze tam
    >powinien byc komplet informacji.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Human_genome

    Jesli dobrze rozumiem to pisza o 3 mld par u ludzi, a para to dwa
    bity.
    W bajtach wychodziloby okolo 700GB na komorke.

    >Piszą ze 1 miligramie DNA jest ok 700TB danych. Jak to przeliczyc na
    >komorki to nie wiem.

    na miligram moze wyjsc duzo, ale jeszcze trzeba czytnik, naped, system
    selekcji.
    Wszak ostatnie Flashe to cos na kilkuset elektronach przechowuja bit
    P.S. pojemnosc kart tez robi na mnie wrazenie. To jaki rozmiar ma bit
    ?

    J.