    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: obsługa przeglądarek
    Date: Tue, 06 Oct 2009 10:32:39 +0200

    Hollow Quincy pisze:
    > On 6 Paź, 08:42, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Witam, dzięki za podpowiedź, ale chyba jednak nie jest to rozwiązanie
    > którego szukam.
    > Ja potrzebuję dobrać się do przeglądarek z poziomu C/C++.

    Rozumiem, potrzebujesz sie dobrać do przeglądarek nie za ich 'zgodą',
    'nie dobrowolnie'?
    Co własciwie chcesz?

    > Może jeśli nie istnieje jedno uniwersalne rozwiązanie, to może każda z
    > przeglądarek definiuje swoje własne api, przez które mogę wyciągnąć
    > trochę informacji (o przeglądanych stronach itp.).

    Gdyby API istniało, ciekawe jak by z nim było w MSIE8 w trybie (nie
    pamiętam słowa) wysokiej prywatności.
    Po fakcie masz jakieś mozliwości z plikami które pozostały.

    Są programy śledzące (np. komputery pracowników na rzecz pracodawcy) i
    to robią, robią to wielowymiarowo (strzelam: śledząc zarówno okna, HWND
    - jak i sockety, stawiają kupę haków hook itd). Nie są to banalne
    programy. Żeby wejść na socket (np. wyobraźmy sobie coś a'la personal
    firewall) to jest obszar nie Win SDK, ani SDK przeglądarki, ale Windows DDK.