  • 1. Data: 2009-10-04 21:28:32
    Temat: obsługa przeglądarek
    Od: Hollow Quincy <h...@g...com>

    Cześć,

    Piszę program w windows api.

    Szukam sposobu, żeby wykryć, że użytkownik za pomocą przeglądarki
    internetowej wykonał akcję:
    -otorzył przeglądarkę,
    -wszedł na jakąś stronę,
    -zmienił zakładkę.

    Chciałbym obsłużyć wszystkie najpopularniejsze przeglądarki: IE, FF,
    Opera, Chrome.
    Jak się do tego zabrać?

    Czy znacie jakieś biblioteki (mogą być płatne), których mógłbym
    użyć ?

    Dzięki za rady

  • 2. Data: 2009-10-04 23:36:25
    Temat: Re: obsługa przeglądarek
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Hollow Quincy <h...@g...com> napisał(a):

    > Cze=B6=E6,
    >
    > Pisz=EA program w windows api.
    >
    > Szukam sposobu, =BFeby wykry=E6, =BFe u=BFytkownik za pomoc=B1 przegl=B1dar=

    Znam "sposób" raczej żmudny. Po prostu przy pomocy WinApi monitorować
    odpalone procesy, wyszukiwać okna procesów i badać ich zawartość. Jakiegoś
    sprytnego sposobu nie znam, może nie istnieje łatwiejszy sposób.

  • 3. Data: 2009-10-06 06:42:02
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 4 Paź, 23:28, Hollow Quincy <h...@g...com> wrote:
> [...]
    > Opera, Chrome.
    > Jak się do tego zabrać?
    >
    > Czy znacie jakieś biblioteki (mogą być płatne), których mógłbym

    A może szukasz czegoś takiego jak plugin greasemonkey?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-10-06 07:52:21
    Od: Hollow Quincy <h...@g...com>

    On 6 Paź, 08:42, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:
    [...]
    > A może szukasz czegoś takiego jak plugin greasemonkey?
    [...]

    Witam, dzięki za podpowiedź, ale chyba jednak nie jest to rozwiązanie
    którego szukam.
    Ja potrzebuję dobrać się do przeglądarek z poziomu C/C++.

    Może jeśli nie istnieje jedno uniwersalne rozwiązanie, to może każda z
    przeglądarek definiuje swoje własne api, przez które mogę wyciągnąć
    trochę informacji (o przeglądanych stronach itp.).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-10-06 08:32:39
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Hollow Quincy pisze:
> [...]
    > którego szukam.
    > Ja potrzebuję dobrać się do przeglądarek z poziomu C/C++.

    Rozumiem, potrzebujesz sie dobrać do przeglądarek nie za ich 'zgodą',
    'nie dobrowolnie'?
    Co własciwie chcesz?

    > Może jeśli nie istnieje jedno uniwersalne rozwiązanie, to może każda z
    > przeglądarek definiuje swoje własne api, przez które mogę wyciągnąć
    > trochę informacji (o przeglądanych stronach itp.).

    Gdyby API istniało, ciekawe jak by z nim było w MSIE8 w trybie (nie
    pamiętam słowa) wysokiej prywatności.
    Po fakcie masz jakieś mozliwości z plikami które pozostały.

    Są programy śledzące (np. komputery pracowników na rzecz pracodawcy) i
    to robią, robią to wielowymiarowo (strzelam: śledząc zarówno okna, HWND
    - jak i sockety, stawiają kupę haków hook itd). Nie są to banalne
    programy. Żeby wejść na socket (np. wyobraźmy sobie coś a'la personal
    firewall) to jest obszar nie Win SDK, ani SDK przeglądarki, ale Windows DDK.

  • 6. Data: 2009-10-06 12:44:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 6 Oct 2009 00:52:21 -0700 (PDT),
    Hollow Quincy <h...@g...com> screamed:
> [...]
    > przeglądarek definiuje swoje własne api, przez które mogę wyciągnąć
    > trochę informacji (o przeglądanych stronach itp.).

    Gdyby Opera umożliwiała dostęp do tego typu informacji, natychmiast
    przestałbym jej używać...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 14:43:50 user up 12217 days, 2:38, 1 user, load average: 0.94, 0.95, 0.98 ]

    If at first you don't succeed, you must be a programmer.

  • 7. Data: 2009-10-06 16:28:06
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> napisał(a):
    > Gdyby API istniało, ciekawe jak by z nim było w MSIE8 w trybie (nie
    > pamiętam słowa) wysokiej prywatności.

    API istnieje dla IE od lat. Nie wiem też dlaczego miałoby nie działać w
    trybie prywatności. Nie był on przecież tworzony z myślą o ochronie przed
    jakimiś zewnętrznymi szpiegami tylko z myślą o niepozostawianiu śladów przez
    samą przeglądarkę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2009-10-14 18:42:55
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    > Gdyby Opera umożliwiała dostęp do tego typu informacji, natychmiast
    > przestałbym jej używać...

    Nie masz możliwości przeglądania historii w tej Operze ???