    From: ArekS <m...@w...eta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: oczekiwanie na SDI/Neostrade ??
    Date: Wed, 17 Apr 2002 20:09:33 +0000 (UTC)

    Czapla wrote:
    > Witam wszystkich... od okolo 1/2 roku oczekuje na zalozenie SDI.
    > Mieszkam w jozefowie kolo otwocka. Jest juz w jozefowie jedna "polka"
    > dostepowa (120 "miejsc") ale niestety jest pelna od samego poczatku kiedy ja
    > zalozyli (okolo roku temu). Teraz nikt nic za bardzo nie wie w BOK. Raz
    > slysze ze bedzie SDI od czerwca... raz slysze ze tylko neostrada... a
    > czasami nawet slysze ze mozli ze ani jednego ani drugiego nie bedzie. z tego
    > co wiem w BOK czekaja 93 podania o zalozenie SDI. Probowalem w wielu
    > miejscach.. dzwonilem nawet do infolinii Neostrady. Probowalem jak zwykle
> [...]

    Witaj
    Mieszkam nie daleko bo wlasnie w Otwocku. SDI dostalem raczej szybko bo
    wciagu 2 dni. Przyszedlem, wzielem pudelko i tyle mnie widzieli.
    Ostatnio bylem i pytalem sie o neostrede. Powiedzieli, ze najwczesniej
    pod koniec roku, z kolei kolega ktory podobno ma znajomoge w TP mowil ze
    juz niedlugo ma cos byc. W koncu nic nie wiem czyli normalka. Co
    najlepsze podobno teraz trzeba dac niezla lapowke za to ze otrzyma sie sdi

    pozdrawiam
    Arek